Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Witam mam zamair zrobić kompletny serwis suntoura xcr air rl-r tylko niewiem jaki smar i olej należy użyć i czy zalewać dolne golenie olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Do goleni dolnych może być nawet olej samochodowy (np. 10w40) tłumik nierozbieralny, a do smarowania uszczelki w komorze powietrznej najlepiej smar silikonowy+ nalać kilka ml oleju dla dodatkowego uszczelnienia. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) A ile mililitrów do dolnych goleni? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Nekros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Tak po 10ml powinno być ok Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Producent zaleca smarować rylko smarem stałym. Czy wlanie oleju 10wt nie zaszkodzi tłumikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Zaszkodzi bo tam jest kartridż w systemie zamknietym i jak dostanie ci się tam olej to masz go do wyrzucenia a nowy kosztuje ponad 200zł Ja mam do tego specjalistyczny smar gdyby cię interesował to pisz Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 A jak ma się od szczelnie zamkniętego tłumika dostać olej z zewnątrz? Jeśli coś by się dostało to tłumik by był itak do wyrzucenia bo to oznaczałoby nieszczelne uszczelki Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Patrząc pionowo na tłumik to popychacz pracuje od dołu natomiast uszczelnienie od dołu w zbiorniku jest wargowe w górę przez co olej z wewnątrz się nie wydostanie natomiast gwałtowny nacisk amorka może spowodować że olej z dolnych lagów podwinie ta wargę która jest uszczelnieniem popychacza i się dostanie do kartridża. Potem to blokdy już nie będziesz musiał włączać bo już będziesz miał na stałe. Rób co uważasz dla ciebie lepsze, lecz miałem już kilkadziesiąt reklamacji właśnie z tym przypadkiem co potem reklamacje zostały odrzucone Uszczelka jest identycznej budowy co na tłoczku komory powietrznej, tylko że z tą wargą do środka Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Czyli bezpieczniej będzie nasmarować smarem stałym dolne golenie. Jaki smar stały polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Żeby takie coś się stało to trzebaby wypełnić lage dolną olejem 10ml na pewno nic nie zepsuje, zresztą wiele osób zalewa xcr olejem i nic się nie dzieje, nie można tylko przesadzić z ilością oleju. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 A co da te 10ml oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Jak to co? Smarowanie, lepsze niż smar bo smar jest spychany przez elementy ruchome a olej jest rozchlapywany po wnętrzu widelca. Zresztą rób jak chcesz, ja już napisałem co miałem napisać. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Po złożeniu amortyzatora nie da się go napompować.co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Pewnie źle włożyłeś tłok (Tak na logikę) chyba że nie puszcza powietrze, tylko powietrze nie wchodzi, jeśli tłok jest dobrze złożony, a mimo to nie możesz napompować to spróbuj pompować bardzo szybko, u mnie tak trzeba żeby uszczelki w pompce się uszczelniły Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Da się go tylko tak do 4mm skoku napompować potem nie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekros Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Okazało się jednak że to pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 Na pewno miałeś beto bo tylko ta firma takie sceny lubi odwalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.