Skocz do zawartości

[ok 1000zł] Cross

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Szukam roweru za +/- 1000zł. Rower głownie będzie służył do poruszania się asfaltem, drogami rowerowymi i w małym stopniu drogami polnymi. Nie znam się na rowerach dlatego też pytam o poradę jeżeli chodzi o zakup roweru. Mam 175 cm wzrostu i jakieś 80kg.

Znalazłem takie rowery i jakby ktoś mógł coś o nich powiedzieć i zaproponować jakieś dobre rowery w tej cenie.

http://www.arkus.com.pl/Rower,Arkus,1,TREKKING__CROSS,32,SAFARI_M_DISC,512,32.html

http://allegro.pl/rower-romet-orkan-1-0-2015-shimano-21-biegi-alu-i6310386062.html?utm_id=at1!6566144&utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rowery%20MPA--Rowery%20MPA%20(NF%20-%20desktop)%20%7C%20Viewed%20(1%20-%203%20days)%20But%20Not%20Added%20To%20Cart%20(last%207%20days)&utm_content=at1!6566144

Napisano

Przeglądając forum wynika że albo:

Spartacus Cross 3.0 (innego na allegro nie ma http://allegro.pl/solidny-szosa-teren-rower-spartacus-2016-cross-3-0-i6301522149.html)

Lazaro Integral v2 http://allegro.pl/mocny-cross-2016-lazaro-integral-v2-men-2-x-acera-i6314978686.html

Bardziej bym szedł w stronę Spartacusa gdyż jest o 100zł tańszy a i tak wychodzi ponad budżet.

Chyba że znasz jeszcze inne modele warte polecenia? Poza tym jak dobrać ramę? Nie będę miał możliwości dopasowania wcześniej więc nie wiem jaką ewentualnie zamówić.

Napisano

Lazaro delikatnie lepszy.

A co do rozmiaru to stań w rozkroku (tak jak byś stał nad rowerem) i zmierz odległość od krocza do podłoża.

Napisano

"Jeśli dobrze zmierzyłeś (relatywnie długie do wzrostu, zgadza się ? ) to brać 19"."

A czy wtedy rura pozioma może okazać się za długa?

Napisano

Niewielka szansa - musiałby mieć bardzo krótkie ręce, co przy tak długich nogach raczej mało prawdopodobne.

Przy takiej nodze na 17"  od razu sztyca siodła do wymiany na dłuższą - i w efekcie spore odsunięcie siodła do tyłu , niwelujące różnice długości rury poziomej.