sw21 Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 Pytanie od amatora: Po co są 4 śruby w butach SPD, skoro blok przykręcamy na dwie śruby? Chyba, że ja źle montuję. Będę zobowiązany za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 Dla szerszej możliwości regulacji. Blacha jest szersza żeby nadać stabilności w bucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emremigiusz Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sw21 Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 Dla szerszej możliwości regulacji. Blacha jest szersza żeby nadać stabilności w bucie. Dzięki za szybką odpowiedź. Ale jak montuje śruby, to tylko dwie powinienem wkęcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 A ile widzisz otworów w bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sw21 Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 W bloku dwa otwory i tak wkręciłem mocno. Zastanawiałęm się czy wolne dwa otwory nie powinny też być przykręcone by ta podkładka w bucie się nie ruszała. Ale rozumiem, że nie ma sensu. I wiesz co modrzew: Wcześniej pisałeś ze mną o amortyzatorze XCM, i przyznaję rację. Wczoraj zaliczyłem zjazd i powiem Tobie, że od dziś jeżdżę na zablokowanym na stałe. Tak jest lepiej. Aż nie padnie zmieniał nie będę, ale raczej nie pomaga, choć ugina się pięknie na dziurach. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 To już wiesz co miałem na myśli Niestety, bez regulowanego tłumienia odbicia to jest kupa a nie amortyzator. Z drugiej strony blokować na stałe też nie ma sensu, bo po co wtedy wozić to żelastwo. Dorżnij go i kup coś przyzwoitego jeśli rzeczywiście rower używany jest w terenie i wart jest takich wydatków. Albo szykuj ~300zł na najtańszy sztywny widelec z amelinium jeśli się spodobała taka jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.