super_frytka Napisano 22 Maja 2016 Napisano 22 Maja 2016 Witam serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum. Zdaje sobie sprawę, że zakładam temat podobny do wielu innych, ale przejrzałem naprawdę wiele wątków i im więcej czytam, tym mniej wiem... więc postanowiłem zaryzykować i założyć swój Na początku zaznaczam, że jestem totalnym rowerowym amatorem. Potrzebuje roweru do dojazdu do pracy, ok 10 kilometrów w jedną stronę po krakowskich drogach/ścieżkach z całymi ich dobrodziejstwami (dziury (!), krawężniki, koleiny). Nie planuje wycieczek krajoznawczych, więc uznałem, że cross z możliwością blokady amortyzatora (uginacza) oraz z oponą, która będzie stawiała jak najmniejszy opór na asfalcie, to najlepszy wybór dla mnie. Z całego gąszczu przeróżnych ciekawych propozycji na forum moje oko szczególnie przykuły cztery: Spartacus Cross 4.0: http://allegro.pl/rower-spartacus-cross-4-0-amor-blokada-alivio-2016-i6194639097.html Lazaro Integral V3 http://allegro.pl/2016-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-alivio-i6195547146.html Kellys CLIF 30 http://rowerykellys.com.pl/rower-kellys-clif-30-silver-model-2015-p-924.html Romet Orkan 3.0 ( + za możliwość sprawdzenia na miejscu w Krakowie) http://allegro.pl/rower-crossowy-romet-orkan-3-0-meski-rama-19-i-21-i6202679890.html Który z tych rowerów byście wybrali? Lub czy w obecnym przedziale cenowym wybralibyście coś innego? No i jaki rozmiar ramy sugerujecie, przy wymiarach: Wzrost 174 cm Waga 75 kg Od ziemi do krocza: 83 cm Za wszystkie odpowiedzi i rekomendacje z góry serdecznie dziękuje!
jakac93 Napisano 22 Maja 2016 Napisano 22 Maja 2016 http://allegro.pl/cross-disc-eries-eveo-alivio-2015-9-x-3-20-5-i5847119945.html Tu masz to co w lazaro + hydrauliczne tarczówki
emremigiusz Napisano 22 Maja 2016 Napisano 22 Maja 2016 To jest super sprzęt na miasto,cena co prawda z sufitu,ale kupić coś w tym stylu do 1500 zł to nie problem. https://www.rowerystylowe.pl/p-7000/batavus-cs-spirit-dk/w-11385/men-douglasgreen
super_frytka Napisano 23 Maja 2016 Autor Napisano 23 Maja 2016 Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Tarczówki chyba nie są mi potrzebne, więc chyba skłonię się ku Integral V3 - w sumie w innych tematach chyba również ten rower jest najczęściej polecany. Wybaczcie pytanie laika, ale gdy rower przyjedzie, czy muszę go w jakiś specjalny sposób przygotować do jazdy? Nie wiem, coś przesmarować, psiknąć wd-40, cokolwiek? Ewentualnie czy warto oddać rower do serwisu w celu montażu i początkowej regulacji? Jeśli nie, to czy brak montażu/regulacji w serwisie nie będzie przypadkiem powodem od odrzucenia gwarancji na rower (słyszałem już o takich przypadkach)? Dzięki raz jeszcze za pomoc i życzę miłego wieczoru.
emremigiusz Napisano 23 Maja 2016 Napisano 23 Maja 2016 Czy rower będzie musiał być złożony w serwisie czy nie to już kwestia tego co jest napisane w gwarancji. Dla nie doświadczonych polecam stacjonarne sklepy.
Pablo59 Napisano 24 Maja 2016 Napisano 24 Maja 2016 Bez przesady - trzeba totalnego antytalentu technicznego żeby sobie nie poradzić ze złożeniem. Największy "problem" to jak mają być założone sprężynki szybkozamykacza przedniego koła
jakac93 Napisano 24 Maja 2016 Napisano 24 Maja 2016 Sam mam integrala V3. Rower przychodzi wstępnie złożony, przykręcasz tylko kierownicę i pedały (przynajmniej ja tak miałem 3 sezony temu). Pojeździj trochę i dopiero bierz się za regulację, jak już linki się trochę porozciągają i poukładają w pancerzach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.