Skocz do zawartości

[Napęd] Peugeot shimano 600

Neckol

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Posiadam Staruszka peugeota na shimano 600 (wstawie fotki tylnej przerzutki, bo co do niej to nie wiem co to jest). Niestety wolnobieg padł, a niestety jak doszedł do tego Garlock, jest to Helicomatic :( Rowerek jest na reynoldsie 531. Przerzutki sprawne.

Muszę zatem ulepić całe tylnie koło + napęd. Nie znam się ani trochę na szosach/singlach dlatego się do Was zgłaszam z taką prośbą o pomoc.

Obręcz jest prosta, trochę poprzecierana od hamulca, ale problemów z nią nie ma. Jest to jakiś mavic (fota naklejki). Szerokość 20mm.

Czyli szukamy całego tylnego koła wraz z napędem (można pomyśleć czy nie robić singla + ewentualna zmiana obręczy + czy przednia korba da radę na nowym łańcuchu).

+ takie pytanko, rama ma kilka plamek rdzy, warto dać na piaskowanie i malowanie?

W przypadku gdybyście potrzebowali informacji, pisać, dzisiaj wieczorkiem podeślę wszystko co trzeba.

@PS Dla moderator. Podczepiłem temat pod napęd, z racji iż o niego głównie mi chodzi.

post-196755-0-41030000-1463132654_thumb.jpg

post-196755-0-39984900-1463132662_thumb.jpg

post-196755-0-32463500-1463132675_thumb.jpg

post-196755-0-62099300-1463132685_thumb.jpg

post-196755-0-96721300-1463132694_thumb.jpg

Napisano

Zanim zaczniesz odbudowywać ten rower, zaopatrz się w przyzwoitą suwmiarkę i sprawdzian do gwintów. Nie musisz od razu kupować grzebienia, w zasadzie interesować cię będą 2 skoki gwintów: 1mm (we francuskich gwintach) i 24 zwije na cal (24 tpi) w powszechnie stosowanych elementach. Żeby sprawdzić ten pierwszy skok wystarczy, że znajdziesz starą śrubę mocującą przerzutkę do haka lub metryczną os koła

http://allegro.pl/os-oska-piasty-tylnej-novatec-crmo-a166sbt-drazona-i5334056953.html

(mają gwint10x1mm) i już masz sprawdzian. 24 tpi to np skok gwintu suportów BSA, czyli wystarczy stara lewa wkręcana miska i jest sprawdzian.