Skocz do zawartości

[Olej] Dt swiss xmm


gregorkelis

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Olej do czego?

Tłumik? Dolne golenie?

 

Może być ten

https://whizz-wheels.de/shop/en/gabeln/dt-swiss-panolin-factory-fork-oil-1000ml

lub też

http://www.bike-discount.de/en/buy/motorex-supergliss-100k-oil-1000ml-83569

ale jest jedno ale....

w modelach XMM SS i TS tłumiki nie są serwisowalne poza oficjalnymi serwisami, a szczególnie dotyczy to wersji TS,która ma dodatkową komorę powietrzną w tłumiku .

Używałem obydwu- Panolin ma chyba mniejszą lepkość i mniejsza podatność na gęstnienie w niskich temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Przegląd podstawowy obejmuje w zasadzie tylko serwis dolnych goleni i komory powietrznej.

Motorex w zupełności wystarczy.

Tu masz dane Motorexa Supergliss 100k

http://www.vemas.it/contenuti/files/PRODOTTI/OLIO/SchedeTecniche/SCHEDA_TECNICA_SUPERGLISS__K.pdf

Możesz spróbować dobrać inny olej o zbliżonych parametrach.

Zbliżone parametry lepkościowe ma Silkolene Pro RSF 15W- o ten olej zapytał użytkownika Activia

http://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/oleje/sae-15w_profesjonalny-olej-fuchs-silkolene-do-amortyzatorow-15w/1341

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Warto stosować inne oleje, oryginalny jest koszmarnie drogi. Do xmm używam Castrol Fork Oil, ale teraz nie pamiętam który. Trzeba dopasować parametry i można testować. Wcześniej kupiłem motorex i trochę gorzej to wyglądało, może dlatego że dawałem mniej oleju, niby tyle ile zalecają, ale Castrola nie żałuję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Do xmm używam Castrol Fork Oil

sorki kolego, ale teraz poleciłeś bardzo słaby olej. Słaby pod względem pienienia się i szybkości "zużywania" się. Castrol może i robi dobre oleum, ale tylko do silników. To co Kot polecił wystarczy i nie trzeba kombinować ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie po serwisie mojego xmma olejem silikolene pro rsf15, testuje go w Szklarskiej Porębie i powiem tak-jest bardziej czuły lepiej reaguje na małe nierówności ale jednocześnie nic nie stracił z swojego sportowego charakteru jestem bardzo zadowolony. Przestał reagować na zmiany temperatury, musze jeszcze zrobic z damperem który zalany orginalnym olejem dt , w różnych temperaturach całkowicie zmienia charakter.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Sewo, pisalem o tym.

 

 

Może być ten DT Swiss/Panolin Factory Fork Oil 1000ml-4064XXXXXXXX000025 lub też Motorex Supergliss 100K Oil 1000ml | Fork and Shock Oil Shop ale jest jedno ale.... w modelach XMM SS i TS tłumiki nie są serwisowalne poza oficjalnymi serwisami, a szczególnie dotyczy to wersji TS,która ma dodatkową komorę powietrzną w tłumiku . Używałem obydwu- Panolin ma chyba mniejszą lepkość i mniejsza podatność na gęstnienie w niskich temperaturach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Właśnie wertuje internet i nic nie ma na temat ilosci oleju. Mozna sobie jedynie wyliczyc na podstawie amorow o skoku 130-150 gdzie jest podana ilość. Nie wiedzialem nic o procedurze odpowietrzania. Serwisowalem swojego sida i myslalem ze procedura jest taka sama. Odkrecam regulacje. Wyjmuje tlumik ,wylewam olej i wlewam nowy. Oczywiscie napisalem w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...