Skocz do zawartości

[amortyzator] sens wymiany tory na coś lepszego


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

WITAJCIE KOLEDZY

 

Mam do was pytanie czy jest sens wymienić dobrze pracujący amortyzator?

Jestem obecnie posiadaczem RS Tora 302 amortyzator jest użytkowany do jazdy po każdej nawierzchni i warunkach od jazdy do pracy po zjazdy w Bieszczadach. Obecny spisuje się poprawnie ale że pojawiły się fundusze :-) mam na wydanie około 800zł. Zastanawiam się nad wymianą amortyzatora by poprawić komfort jazdy na korzeniach oraz kamieniach. Już po godzinie zjazdów i podjazdów obecnie czuje nadgarstki.

Czy wymiana na amortyzator powietrzny prócz zmniejszenia masy poprawi komfort jazdy?

Zastanawiam się nad używaną RS Rebą, fox Talas-em lub nowym Raidonem

 

Będę wdzięczny za informację

 

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Napisano

No tak nie zwróciłem uwagi. Albo zatem jakiś Manitacz w stylu Minuty o co będzie bardzo trudno, albo Reba ale Dual Air i nie lepiej lub co wydaje się najlepsze nówka ale nie Raidon tylko coś z modelu wyżej. 

Napisano

Mam wersję coli sprężynowy

 

Czyli najlepsze rozwiązanie to dozbierać do epixon-a?

Ten fox nie wchodzi w grę?

Myślałem że reba soloair lepsza ?

 

Znalazłem na allegro taki:

 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6109408278

 

Tylko przy nim muszę wymienić rurę sterową na 1 1/8

 

Możesz mi napisać w jakiej kolejności byś je ustawił od twoim zadaniem najlepiej pracującego?

Napisano

Wymiana rury sterowej nie wchodzi w grę. Jak by to było takie proste to kolego :whistling:

 

Reba solo na pewno nie jest lepsza od dual air. Co najwyżej to samo a ja twierdzę, że gorsza dlatego nie warto przepłacać tylko kupić coś od Suntoura. 

 

Jeszcze gdzieś coś wypływa http://allegro.pl/rock-shox-reba-rl-dual-air-26-1-1-8-i6094796146.html#imglayer

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6090691447&reco_id=6d1feed7-fef5-11e5-9467-02dbbc1ee91f&ars_rule_id=201 a jedna jest w Krk tylko niestety trzeba by osobiście z właścicielem się dogadać. Osobiście przeszedł bym bo to w tym przypadku konieczność na oś sztywną z Epiconem RL-R. 

Napisano

Akurat Activia wymienia rury sterowe i to bez reklamacji z tego co czytałem.

już do niego pisałem.

Czy ten minute jest wporzadku?

Niestety obydwa przez ciebie podane powyżej budżetu.

 

Jeśli jest sens wymienić to poszukam sobie. W połowie sezonu ceny na pewno spadną.

Napisano

Możesz jeszcze rozważyć tego mańka + stery a'la FSA Orbit ITA (jeśli masz w rowerze obecnie półzintegrowane i główka sterów spełnia pewne kryteria... to da się zamontować taper do klasycznej ramy).

Napisano

Akurat Activia wymienia rury sterowe i to bez reklamacji z tego co czytałem.

 

Nie siedzę aż tak w temacie aczkolwiek sądziłem, że wymienia o tej samej średnicy. Jeśli "bezpiecznie" z 1,5" zrobi 1 1/8" to masz dużo łatwiejszy wybór. Brał bym tą Minutę w takim razie. 

Napisano

Nie siedzę aż tak w temacie aczkolwiek sądziłem, że wymienia o tej samej średnicy. Jeśli "bezpiecznie" z 1,5" zrobi 1 1/8" to masz dużo łatwiejszy wybór. Brał bym tą Minutę w takim razie.

Coraz bardziej patrzę się rozbudowac. Teraz to już ci wszystko wymienię i dorobie tj. Rury sterowe, Korony, Rury goleniowe

Ostatnio to nawet te nierozbieralne kartridże co są w Raidonach, XCR-ACH itp. Zacząłem przerabiać na rozbieralne

Gdyby tylko wymiana sterówki to był koszt 50zł to pewnie problemu by nie było...

No niestety nie są tanie bo materiał jest dość drogi, a jak już mam to robić to wolę profesjonalnie podejść do tego, a nie zrobić żeby zarobić

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...