Skocz do zawartości

[napęd]Coś trzeszczy,chrupie itp-Kross Hexagon X8 2014

Domin98

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem posiadaczem roweru Kross Hexagon X8 (http://www.ceneo.pl/28393327#tab=click) i mam pewien problem.Byłem z nim na myjce(wiem, nie powinno się ale nie wiedziałem, jestem początkujący) i po myjce zaczęło coś strzalać,chrobotać w supporcie lub gdzieś indziej.Na rowerze mam przejechane 300km, dodam że na myjce myłem suport bo był zasyfiony

Z góry dzięki za pomoc :D

Napisano

Teraz wypadałoby rozebrać i nasmarować skoro myłeś większym ciśnieniem. Może błoto które zmyłeś z suportu wylądowało na korbie i łańcuchu co też może być powodem strzelania lub podobnych dźwięków ;)

Napisano

Następnym razem nie myj roweru myjką ciśnieniową.

Złota zasada :)

U mnie suport chodzi idealnie a rower nie raz był cały uwalony. 

Napisano

Możesz spróbować rozebrać i nasmmarowac oraz wyczyscic bo teraz i tak się nadaje na śmietnik więc nic nie tracisz.

Napisano
Aha a czym nasmarować?

Zwykły lt43 wystarczy. Tylko załatw sobie jakiś ostry nóż albo coś do podważenia uszczelnień łożyska. Jeśli uszkodzisz uszczelnieni  :bye2: 

Według mnie nie warto się tak bawić w przypadku suportu za około 40zł

A gdybym postarał się o nowy rower?

Napisano

Gość nie ma o niczym pojęcia a Wy już mu suport każecie wymienić :D

Równie dobrze ma zapiaszczony łańcuch, pedały czy cokolwiek innego. Zanim kolega zacznie rozbierać cokolwiek niech się upewni co wydaje dźwięki. Np poprzez zdjęcie łańcucha i zakręcenie korbą, bo potem się okaże że nie suport a bębenek a ten pół roweru zdąży zmienić.

Napisano

chodzi mi o to czy przyjeli by mi gwarancje w sklepie
Nie. Gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych a suport taką częścią właśnie jest 
Napisano

Jeśli masz go na gwarancji to co ci szkodzi spróbować (tylko się nie chwal że myłeś go myjką) , albo uznają albo nie - nic cie to nie kosztuje.