Skocz do zawartości

[2000] uniwersalny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , przymierzam sie do kupna roweru , jestem kompletnym laikiem , obecnie jezdze na jakims arkusie kupionym na olx za 300 zl i jak siadlem na rower kumpla to osiagalem 2x wieksza szybkosc przy 2x mniejszym zmeczeniu (zastanawiam sie co ma na to wplyw ) moj rower rama 16 , kolegi17

wzrost 160cm

ogolnie to rower raczej bedzie czesciej uzywany w lecie ale moze sa jakies fajne wyprzedaze teraz puki zima

przeznaczenie raczej jazda po miescie

z gory thx za pomoc

• Mod Team
Napisano

Wpływ na odczucie lekkości jazdy ma np. masa roweru, kół, klasa osprzętu, a także rodzaj opon.

Jesteś niewysoki, więc będzie nieco trudniej dobrać rozmiar np. roweru typu cross, który byłby chyba najbardziej odpowiedni.

Napisano

nie no wole wybrac jakas 17 niz jezdzic na damce 19

przekrok rozumiem ze mam zmierzyc w obecnym rowerze i jest to odleglosc od ramy ?

na razie zmierzylem 2 sposobem z tej strony

http://www.bikesalon.pl/przekrok-czyli-jak-prawidlowo-dobrac-rozmiar-ramy

wyszlo mi ~66cm bez butow (dlugosc miedzy kroczem a podlozem)

jezeli chodzi o przekrok to na obecnym 16 gdzie dlugosc od ziemi do ramy wynosi jakies 68cm mam praktycznie 0 przekroku , jest na styk , nic nie obija ale nima przeswitu

Napisano

nie no wole wybrac jakas 17 niz jezdzic na damce 19

Boję się, że jeśli mówimy o crossie na kołach 28", to jest to optymistyczne stwierdzenie ...

Napisano

jak to jest z tymi kolami ? im wieksze tym lepiej utrzymac duza szybkosc ?

w miescie raczej duzych predkosci nie rozwijam , co chwile swiatla itp , takze raczej przydalby sie taki co ma dobre przyspieszenie ( :D jezeli da sie cos takiego osiagnac ;p )

pablo pisales czy rozwazam damska rame

http://allegro.pl/wyprzedaz-z-3000zl-na-1900zl-nowy-bulls-vanida-16-i5959812680.html

tu widze ze jest napisane ze damska a mam identyczna :/ blad w opisie ?

jak nie to taka rami mi nie przeszkadza , jakos nie uwazam zeby byla damska :D