Skocz do zawartości

[pancerze linki] co to takiego?


krism4a1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czyli zamiast na przelotce na ramie, ma baryłkę "po środku" pancerza? Ok, potrafię sbie to technicznie wyobrazić. Rozumiem, że stosuje się to w przypadku prwadzenia pancerzy w ramie, wtedy nie ma przelotek na ramie?

Napisano

Stosuje się to głównie do przedniej przerzutki szosowej, gdzie nie ma regulacji naprężenia linki. W klamkach szosowych nie ma baryłek, chyba, że w starych modelach.

Napisano

 

 

Prowadzenie nie ma znaczenia bo baryłka jest przy manetce
Przy klamkach szosowych takich baryłek nie ma, więc stosuje się zewnętrzne. U siebie mam claris i baryłki mam zaraz przy klamkach, ale przy wyższych grupach przystosowanych do prowadzenia przewodów wewnątrz kierownicy takie umiejscowienie jak na zdjęciu z pierwszego postu jest najbardziej logiczne, tj. przy zmianie koła na wyścigu można podregulować przerzutkę podczas jazdy nie odrywając rąk od kierownicy. Gdyby regulacja była na ramie (a potrzeba w niektórych przypadkach dwóch rąk żeby kręcić taką baryłką) kierownica jest puszczona samopas. Przy baryłkach przy kierownicy przedramiona opierają się na kierownicy jak na lemondce i masz obie dłonie wolne aby sobie wyregulować naprężenie linki. W grupie dura ace masz nawet mimośród na baryłce i po jego zluzowaniu pojawia się taki luz, że można kręcić dwoma palcami bez problemu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...