teca Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 Mam problem z tym amortyzatorem SR Suntour M3030 (skok 75mm). Nie wiem czy tak po prostu musi być ale gdy np. mocniej hamuje przednim hamulcem to coś strzela w amortyzatorze? Dlaczego? Jak rozwiązać ten problem?
Rocky98 Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 Na początek sprawdź, czy przy zaciśniętym przednim hamulcu ruszając kierownicą do przodu, pomiędzy kierownicą, a główka ramy nie ma luzu.
ACTIVIA Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 Także powiedz czy przy hamowaniu czujesz może drżenie amorka. To znaczy że masz luzy na slizgach. Także to spokojnie sprawdzisz tak jak ci Rocky98 napisał
teca Napisano 2 Października 2015 Autor Napisano 2 Października 2015 Gdzie jest główka ramy?? Jestem zielony w tych wszystkich sprawach :\
ACTIVIA Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 Gdzie jest główka ramy?? Jestem zielony w tych wszystkich sprawach :\ Chodzi o to czy nie masz może luzów w łożyskach
ACTIVIA Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 No trzeba by było sie trochę przyłozyć do tego i zrobić sobie samemu przegladzik. A PATRZAŁEŚ CZY MASZ LUZY NA SLIZGACH
ACTIVIA Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Powiedz mi jak tam blokada . Czy twój amorek ma blokadę? Jeśli tak to jaką? Mechaniczna czy hydrauliczna
ACTIVIA Napisano 4 Października 2015 Napisano 4 Października 2015 Trzeba go rozebrać i przeglądnąć. Amorek jest prostej budowy, przez to myślę że jakis filmik na youtube znajdziesz jak go serwisować i sobie dasz radę
teca Napisano 4 Października 2015 Autor Napisano 4 Października 2015 A nie da sie zrobić nic innego. Nie chciałbym się brać sam za rozbieranie amora...
B_art Napisano 4 Października 2015 Napisano 4 Października 2015 Nie da. Troche odwagi. Kilka srubek i po bolu. To nie jest jakas skomplikowana konstrukcja. Byc moze @activia wspomoze schematem budowy, jezeli takowy posiada.