kregiel Napisano 20 Lipca 2015 Napisano 20 Lipca 2015 Witam, Ostatnio niestety pękła mi rama przy rurze pod-siodłowej. Zakupiłem nową ramę które jutro ma przyjść i teraz zastanawiam się jakie mogę problemy napotkać przy przekładaniu sprzętu na nową ramę. Jedną z rzeczy o które się martwię to odpowiednie długości pancerzy linek oraz przewody hamulcowe. Pewnie by przepleść taki przewód przez wszystkie otwory w ramię to muszę odkręcić kabel spuścić olej przełożyć i uzupełnić nowym? Proszę też o podzielenie się potencjalnymi problemami które mogę napotkać. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Marcin9 Napisano 20 Lipca 2015 Napisano 20 Lipca 2015 Pewnie by przepleść taki przewód przez wszystkie otwory w ramię to muszę odkręcić kabel spuścić olej przełożyć i uzupełnić nowym? Nie prawdopodobnie nie będziesz musiał w większości rowerów są one mocowane na zatrzaski . Jeśli masz przewody wewnątrz ramy to niestety będziesz musiał spuścić. Proszę też o podzielenie się potencjalnymi problemami które mogę napotkać. Średnica sztycy, średnica obejmy przedniej przerzutki, mocowanie hamulca tarczowego(IS PM) rodzaj sterów, długość mufy suportu (68mm 73mm) , długość rury sterowej i jej typ
seraph Napisano 20 Lipca 2015 Napisano 20 Lipca 2015 Jeśli masz pancerze z linkami w ramie poprowadzone wewnątrz rur to rzeczywiście musisz tak zrobić, ale jeśli nie to przekładasz hamulce w całości. Prędzej martwiłbym się o średnicę sztycy i długość główki ramy - rura sterowa gdy okaże się za długa to żaden problem, ale co gdy będzie za krótka? Dochodzi jeszcze rodzaj sterów itp, czyli to co napisał kolega wyżej...
kregiel Napisano 20 Lipca 2015 Autor Napisano 20 Lipca 2015 Stery akurat według specyfikacji mam takie same. Średnica sztycy jest grubsza, ale i tak muszę kupić nową sztycę. Uchwyt na hamulec jest standardowy IS. Muszę jeszcze w takim razie sprawdzić średnicę mufy suportu. Pancerze z linkami mam akurat na zewnątrz ramy, ale niestety przewód hamulcowy w starej aktualnej ramie idzie wewnątrz ramy. Więc pewnie żebym mógł go zdemontować to muszę spuścić olej?
Marcin9 Napisano 20 Lipca 2015 Napisano 20 Lipca 2015 Więc pewnie żebym mógł go zdemontować to muszę spuścić olej? Z klamki tak z zacisku raczej nie. Prawdopodobnie też czeka Cię wymian końcówek bo mogą nie przejść przez ramę W nowej ramie też będziesz miał przewody w środku ramy?
kregiel Napisano 20 Lipca 2015 Autor Napisano 20 Lipca 2015 Teraz zacząłem powątpiewać w poprawne złożenie roweru od nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.