Krzysztof303 Napisano 11 Lipca 2015 Napisano 11 Lipca 2015 Kupiłem rower Giant Roam XR1 NAPĘD Manetki SHIMANO SLX, 3x10 Przerzutka przednia SHIMANO Deore Trekking Przerzutka tylna SHIMANO XT Shadow Hamulce SHIMANO M446 Dźwignie hamulca SHIMANO M445 Kaseta / Wolnobieg SHIMANO HG50, 11-36, 10 biegów Łańcuch KMC X10 Mechanizm korbowy SHIMANO T551, 48/36/26 Środek Suportu SHIMANO Hollowtech II miałem kupić Cross Cube pro 2015 ale na powyższy dostałem w sklepie 500 zł rabatu, więc mam fundusz na jakieś ulepszenie. Jestem totalnym amatorem, więc będziecie się pewnie śmiać, ale najmniej mi jakoś pasuje przednia przerzutka + korba. Łańcuch mi obciera się przy środkowym przełożeniu na korbie przy 4 najlżejszych tylnich przełożeniach i 2 najcięższych tylnich. Znam zasady używania przełożen i tak też używam, ale trochę tych przełożeń za dużo się obciera i po prostu mnie to wkurza a i tak miałem większy fundusz na ten rower, a to chyba najsłabsze jego elementy wyposażenia?? Pytanie brzmi: jaką przerzutkę przetnią XT/XTR i korbę XT/XTR mogę zastosować w tym rowerze i czy wiąże się to z wymianą suportu, jeśli tak to jakim?
Mod Team Puklus Napisano 11 Lipca 2015 Mod Team Napisano 11 Lipca 2015 i po prostu mnie to wkurza A może by tak wyregulować najpierw a nie wyrzucać? Ja bym wyrzucił hamulce Dlaczego ? bo i tak to zrobisz prędzej czy później, wiec lepiej teraz póki coś jeszce warte są.
Krzysztof303 Napisano 12 Lipca 2015 Autor Napisano 12 Lipca 2015 Byłem na regulacji - powiedziano mi ten typ tak ma.....
Mod Team Puklus Napisano 12 Lipca 2015 Mod Team Napisano 12 Lipca 2015 Nie ma że ten typ tak ma. Odpowiednio dobrana przerzutka do korby zachowa sie tak że na 1x1 jest ok, 2x1 jest ok aż do 1x8,9,10, i nawet 3x1 do 3x8,9,10. Widać byłeś u szarlatanów a nie mechaników. Podaj dokładny model przedniej przerzutki.