Skocz do zawartości

[Kierwonica]Ból nadgarstków.

lepka

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Szukam nowej kierownicy do mojego kandsa maestro z 2014 r. Obecna (66cm), wydaje mi się być za długa, mam gripy ergonomiczne, ale i tak bolą mnie kciuki i nadgarstki ponieważ mam je wykrzywione na zewnątrz. I tak mam zamiar kupić nowe gripy z rogami gdyż te z kellysa się ślizgają na kierownicy ponieważ nie mają zacisków. Nie znam się na tym więc nie wiem jaka kierownica będzie dla mnie lepsza, czy prosta czy gięta, chcę żeby po prostu było wygodnie.

Opis roweru:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/2014-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-21graf-i5225928375.html

Gripy które zamierzam kupić:

http://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;search=Ergon+GP3+S;menu=1000%2C2%2C90;product=13674

Wzrost 173cm, rama 19'.

Zależy mi jeszcze na tym aby kierownica była ze sklepu bike24.de i max do 30€.

http://www.bike24.de/1.php?content=7;navigation=1;mid=0;pgc=0;menu=1000,2,89

Napisano

Ten rower w rozmiarze 19" i wzrost 173 cm to błąd doboru rozmiaru, teraz niewiele można zrobić, trochę krótszy mostek i kierownica z mocnym gięciem do tyłu ,  niestety odpowiednia jest droga :

http://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;product=123640;page=10;menu=1000,2,89;mid=0;pgc=0

Można ją skracać .

Żeby nie zmieniać  treści, tu jest dużo tańsza, również z dużym gięciem do tyłu:

http://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;product=105196;page=5;menu=1000,2,89;mid=0;pgc=11156:11158::74:250::11078:11079

Napisano

Ta karbonowa odpada zdecydowanie.

A co do drugiej opcji to widzę, ze również ma 66cm długości więc czy kupując następną 66 odczuję różnicę? Widzę, że jest mniej powyginana od mojej.

Napisano