Skocz do zawartości

[max 2800] Jaki rower MTB wybrać

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, szukam roweru dla siebie, nie mam za dużej wiedzy w tym temacie dlatego liczę na waszą pomoc, brat poleca mi markę silverback, godna uwagi?

Mój wzrost 175cm, wielkość ramy 17,5-18

Napisano

Ten Kellys który jest w linku parasite jest konkretnym rowerem ,wartym uwagi Silverback produkt Niemiecki sam jeżdżę na rowerze Centurion też produkt Niemiecki

Napisano

Da rade coś lepszego w tej podobnej cenie znaleźć? czy decydować się na ten?

Dopiero teraz zwróciłem uwagę na przewody, że lecą na zewnątrz ehh, czy to bardzo dokucza?

Napisano

Jeśli mógłbym dostać tego gianta za tą cenę co podałeś to go biorę :) Jest u mnie w Radomiu sklep rowerowy u Tytana, jest też również Rodex (gówniany serwis) można coś wybrać, tylko na co miałbym patrzeć... nie znam się praktycznie w ogóle niestety...

Napisano

Zobacz co ci zaproponują, jaką cenę, zanotuj sobie typ roweru, wtedy możesz zapytać na forum i porównać, jeśli nie za bardzo się znasz, tym bardziej nie kupuj roweru wysyłkowo bez zapewnionej sieci obsługi.

Napisano

Trochę drogo a z tego co widzę to jedna z najtańszych ofert ale spytam a nóż, dadzą dobrą cenę :) te 2800 to już taka naprawdę górna granica, szczerze to chciałbym w tej cenie wyrobić się z licznikiem, saszetką i bidonem :thumbsup:

Napisano
Nie pchał bym się w Silverbacka z szemraną gwarancją i problematycznym serwisem

a ktoś coś narzekał na serwis SILVERBACKA bo nie słyszałem po forum żeby były problemy ludzie raczej chwalą ich rowery, a wątpię żebyś dostał w sklepie 29er na powietrznym widelcu w cenie do 2800 zł