Skocz do zawartości

[kupno szosowki] ~ uzywka do 1500


Zigi88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Skłaniam się ku kupnie używanej kolarzówki.Cena max 1.5k. Nie znam się kompletnie na rzeczy, dlatego prosiłbym o jakieś porady, najlepiej konkretne modele lub oferty. Jestem amatorem i nie potrzebuje nic ponad , ważne aby było szybciej i wygodnie, a lekko też by nie zaszkodziło ;D. Wzrost 176, waga ok. 68

 

Zastanawiam sie jeszcze nad " ostrym kołem". Ale tez stycznosci nie mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostre dobre na miasto, pracuje tyko Twoja siła w nogach, całkiem inna technika jazdy ( tak btw. to prawa, ostre nie jest dozwolone do poruszania się ). Jeżeli chodzi o szose, to zobacz sobie Tribany BTwina, albo jakieś niższe modele Treka można czasami wychaczyć 1.1 albo 1.2. Przy Twoim wzroście rozmiar ramy 56 powinien być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostre dobre na miasto, pracuje tyko Twoja siła w nogach, całkiem inna technika jazdy ( tak btw. to prawa, ostre nie jest dozwolone do poruszania się ). Jeżeli chodzi o szose, to zobacz sobie Tribany BTwina, albo jakieś niższe modele Treka można czasami wychaczyć 1.1 albo 1.2. Przy Twoim wzroście rozmiar ramy 56 powinien być ok.

No wlasnie ostre mi sie podobaja,do miasta wlasnie potrzeba. Tylko jak z tym prawem wlasnie..coraz wiecej takich widze,co mi " grozi za jazde tym "? No i idzie dostac cos tanszego i lepszego niz z kolarki w tej cenie ..chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tylko jak z tym prawem wlasnie..coraz wiecej takich widze,co mi " grozi za jazde tym "?