ladyxjulliet Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 Witam i z góry przepraszam, jeżeli źle sformułowałam temat lub dodałam go w złej kategorii (dodałam do napędu bo wydaje mi się, że problem jest właśnie z tym związany) + jestem nowa na tym forum i nie szczególnie obeznana w ogóle w kwestii rowerów i sportu. Zepsuł mi się mój ukochany rower, który towarzyszy mi od ... hm... prawie 10 lat (niestety jestem niska i nie rosnę już, więc rower ciągle jest dla mnie idealny ). Nie jest to jakiś wspaniały model, zwykły góral kupiony za pieniądze z komunii (firma Olpran?). Problem polega na tym, że jak wsiadam na rower i próbuję jechać to kręcę pedałami ale koła się nie kręcą. Inaczej nie jestem w stanie tego opisać. Szczerze mówiąc nie znam się totalnie na tym, a bardzo mi zależy, żeby mój rowerek zadziałał bo mam do niego sentyment + zrzucam zbędne kilogramy a niestety nie stać mnie na kupno nowego. Pytałam znajomego, który "podobno" się na tym zna, ale zaczął wymyślać ceny z kosmosu, a z tego co czytałam gdzieś tam w internecie możliwe, że taką usterkę można naprawić samemu w domu. Czy ktoś z was jest w stanie mi jakkolwiek pomóc lub może ktoś już miał u siebie taki problem i wie jak mogę sobie z tym poradzić? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Anton13 Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 Mogła byś nagrać filmik telefonem lub bardziej opisać przyczynę? Gdy pedałujesz rower w ogóle nie jedzie czy strzela/przerywa?
marcin_ostrów Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 No można w domu ...jak masz klucze do konusów i wielobiegu czy też kasety. Zapadki Ci poszły , trzeba rozebrać i zobaczyć czy wystarczy przesmarować czy też grubsza sprawa