Skocz do zawartości

[rower] Zepsuty rower i bezradna kobieta.

ladyxjulliet

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam i z góry przepraszam, jeżeli źle sformułowałam temat lub dodałam go w złej kategorii (dodałam do napędu bo wydaje mi się, że problem jest właśnie z tym związany) + jestem nowa na tym forum i nie szczególnie obeznana w ogóle w kwestii rowerów i sportu.

Zepsuł mi się mój ukochany rower, który towarzyszy mi od ... hm... prawie 10 lat (niestety jestem niska i nie rosnę już, więc rower ciągle jest dla mnie idealny :D).

Nie jest to jakiś wspaniały model, zwykły góral kupiony za pieniądze z komunii (firma Olpran?).

Problem polega na tym, że jak wsiadam na rower i próbuję jechać to kręcę pedałami ale koła się nie kręcą. Inaczej nie jestem w stanie tego opisać.

Szczerze mówiąc nie znam się totalnie na tym, a bardzo mi zależy, żeby mój rowerek zadziałał bo mam do niego sentyment + zrzucam zbędne kilogramy a niestety nie stać mnie na kupno nowego.

Pytałam znajomego, który "podobno" się na tym zna, ale zaczął wymyślać ceny z kosmosu, a z tego co czytałam gdzieś tam w internecie możliwe, że taką usterkę można naprawić samemu w domu.

Czy ktoś z was jest w stanie mi jakkolwiek pomóc lub może ktoś już miał u siebie taki problem i wie jak mogę sobie z tym poradzić?

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi :)

Napisano

Mogła byś nagrać filmik telefonem lub bardziej opisać przyczynę? 

Gdy pedałujesz rower w ogóle nie jedzie czy strzela/przerywa?

Napisano

Jasne, mogę nagrać film, tyle że nie w tej chwili bo wyniosłam jak na razie rower do piwnicy bo w domu zawadza a i tak nie działa.

Wygląda to tak, że jak wsiadam na rower to kręcę pedałami, a on stoi razem ze mną w miejscu i tak jakby przeskakuje coś ale nie ma reakcji w ogóle kół.

Hm :D powoli.

A skąd mam wiedzieć, czy mam w rowerze kasetę czy ten wolnobieg? 

Napisano