Wiesiu Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 Witam, na wstępie dodam, że totalnie nie znam się sterach dlatego pytam. Kupiłem używaną ramę Author Vision i ma ona jakieś stery które na zdjęciu wyglądają tak: Są tam jakieś łożyska maszynowe i wedle sprzedającego to były Ritchey Zero Logic Integ Comp, ale podkładka górna którą do nich dał ma napis Accent Professional Series więc nie wiem co tam jest. Ogólnie rzecz biorąc problem polega na tym, że brakuje dolnej podkładki... Czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezieniu takiej podkładki? Niby duperela, ale jak jej nie założę to pewnie lipa wyjdzie...
tobo Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 Co to jest dolna podkładka? To są stery półzintegrowane.
Wiesiu Napisano 11 Maja 2015 Autor Napisano 11 Maja 2015 Dobra to zapytam inaczej, jak nakładamy ramę na widelec to pomiędzy dolnym łożyskiem a widelcem nie powinno być czegoś co je chroni? Nie ma tam już żadnego elementu?
Rulez Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 W tego typu sterach (półzintegrowane z łożyskami ACB) na rurę sterową widelca powinna być nałożona stożkowa podkładka stabilizująca dolne łożysko.W sterach z łożyskami klasycznymi (nie ACB) rolę tej podkładki pełni bieżnia łożyska. Podkładka od innego zestawu sterów może nie pasować, łożyska mają różne kąty podcięcia, mają też różne wysokości .
Wiesiu Napisano 11 Maja 2015 Autor Napisano 11 Maja 2015 No właśnie... i skąd ja mogę taką podkładkę wziąć? Czy da się to jakoś dosztukować?
Rulez Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 Najprościej poszukać w serwisach rowerowych, powinni mieć coś zdjętego przy wymianie sterów.
Wiesiu Napisano 15 Maja 2015 Autor Napisano 15 Maja 2015 Niestety prześladuje mnie mega pech ostatnio. Gościu dosłał mi tą bieżnię, ale jeszcze tego samego dnia gdzieś ją zgubiłem! Myślałem, że padne! Musiałem kupić nowe stery... udało mi się dorwać nowe FSA półzintegrowane za 45zł więc nie wyszło najgorzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany