Skocz do zawartości

[zębatka]zębatka eliptyczna


precelik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na wstepie powiem nie znam się na rowerach, kupiłem sobie na giełdzie jakiś używany, potrzebny mi by sie troche szybciej po miescie poruszać no i na razie spełnia swoje zadanie za te 150 zł :P

 

W zasadzie to dopiero poznaje jak sie na rowerze jeździ, jakoś mi idzie :)

 

Na poczatku troche strzelało coś, ale sie przyjrzałem stwierdziłem ża łancuch coś zardzewiały i nie zgina sie w jednym miejscu ;) więc zmieniłem łańcuch i działa już nie strzela jeździ ładnie :)

 

Ale tak jadąc coś mnie zaciekawiło, popatrzyłem sie w dół w czasie jazdy i zauwazylem że ta moja przednia zebatka coś dziwnie sie rusza jakby była krzywo przykręcona. Przyjrzałem sie dokładnie i odkryłem coś dziwnego, ona nie jest okrągła??? Tylko trochę eliptyczna (taka jajowata), nawet próbowałem wyczaić może to skrzywienie hehe, ale nie wyglada to na mechaniczne, tylko raczej tak odlane poprostu (napisane jest na tym sugino)?

 

Mam takie pytanie z ciekawości, na co to komu? To ma polepszyć jazde czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach