Skocz do zawartości

[budowa] Co kupić do tego co mi pozostało?


Thorus

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Przepraszam jeśli to zły dział, potrzebuje pomocy w wycenie i dobraniu nowych części do mojego roweru. Z góry zaznaczam, że jestem całkowicie zielony w tym temacie więc każda wasza porada jest dla mnie ważna.

 

Jakieś 7 lat temu mój tata kupił mi rower mbike x-drive 26, z początku nie sprawiał kłopotów jednak po jakimś czasie przerzutki zaczęły się psuć, hamulce tylne jako pierwsze poszły w zapomnienie(musiałem hamować przednimi tarczówkami) itd. Jestem dosyć nerwowy i nie raz rower oberwał :D Rower może 2-3 lata mi posłużył, chociaż chyba po roku(?) poszło coś o ile dobrze pamiętam przy kole albo przy łożysku i rower strasznie hałasował co mnie już kompletnie wku.... Teraz po tylu latach jeżdżenia innymi rowerami(zazwyczaj damką) chciałbym kupić do niego części i go naprawić. Jedyne (chyba) co nadaje się tam do użytku to koła i rama. Nawet zębatki są krzywe. Przeczytałem w jakimś temacie na tym forum o tym rowerze i wiem, że to jest szit i bla bla, ale wtedy o tym nie myślałem, bo miałem 11 lat :) Więc mam do was pytania:

 

1. Ile kosztowałyby do niego części, które zapewniłyby mi możliwość jazdy ulicą, nie kiedy terenem na łączną odległość ok. 30 km co jakiś czas. Nie zależy mi szczególnie na bajeranckich częściach, tylko na takich, żeby dało się dojechać komfortowo.

 

2. Warto w niego coś zainwestować? 

 

Podkreślam też, że na chwilę obecną nie mam za dużo na wydanie i kupno części rozłożę raczej na 2-3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach