Wino97 Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 Witam,Od zeszłych wakacji mam problem z swoim rowerem, podczas jazdy coś strzela i łańcuch nagle łapie luz, tak że naciskając pedał, z hukiem (chodzi o pedał) spada niżej, do tego blokuje się.W wakacje nieźle wyrżnąłem przez to że, się zablokował. Rower ma już swoje lata, ostatnio wymieniałem przednią tarczę, a tylne przerzutki chyba proszą się o regulację (czasem są problemy z przeskakiwaniem łańcucha). Nie znam się na tym wszystkim, dlatego potrzebuję Waszej pomocy, na co mam zwrócić uwagę i co powinienem zrobić w takim wypadku, zaraz się mu przyjrzę dokładnie i będę mógł udzielić dokładniejszych informacji.
Ychu Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 Zrób zdjęcia korby i kasety/wolnobiegu i wrzuć. Regulacja przerzutki podczas jazdy coś strzela i łańcuch nagle łapie luz W jakim sensie luz?
Wino97 Napisano 26 Kwietnia 2015 Autor Napisano 26 Kwietnia 2015 Za jakąś godzinę może dwie będę na ogródku to zrobię zdjęcia, w sensie że jak jadę, to w pewnym momencie jest strzał, noga z szarpnięciem mi spada (w tym samym momencie robi się luźny) i wtedy zazwyczaj łańcuch też spada, często z tyłu.
Ychu Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 No to do wymiany kaseta/wolnobieg , korba raczej nie ale to jak zrobisz zdjęcia to będzie wszystko wiadomo.
Gość Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 Ja problemy takiego nie miałem ale przychodzi mi do głowy jedno- zjechany bębenek w tylnej piaście?
Wino97 Napisano 26 Kwietnia 2015 Autor Napisano 26 Kwietnia 2015 ledwo go wyciagnalem z szopki wiec nie jest najczystrzy
Ychu Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 Nie wygląda najgorzej ale trochę są zjechane. Z tego co widzę to wolnobieg więc bębenek można wykluczyć bo go tu nie ma. Możliwe że do wymiany jest wolnobieg , do końca pewny nie jestem. Dodaj jeszcze zdjęcia Tu to na pewno się dowiesz ale jak dla mnie nie wygląda fatalnie.