Skocz do zawartości

[kaseta] wymiana.

vbeton

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, pisałem wcześniej ale ktoś zamknął mi temat i nie dokończyłem.

ok, więc nowy łańcuch HG93 podskakuje na kilkuletniej kasecie Shimano CS-HG20-9 11-34.

zamierzam kupić kasetę który odpowiadał by poziomowi tego łańcucha a więc XT, z katalogu wyczytałem że jest to kaseta CS-M770, i tu jest problem nowa kosztuje coś koło 150 zł w góre do tego nie wiem co znaczą oznaczenia w aukcjach takie jak:

- k7, k8

- do tego nie wiem jaką robi różnice czy jest to 11-32 czy 11-34, (obecna ma 11-34)

pytanie moje jest takie co sądzicie o kupowaniu używanych kaset po cene trzy krotnie mniejszej niż nowa czyli po 50 zł widząc na zdjęciach że stan zużycia jest niewielku lub po prostu niezauważalny,

dam kilka przykładów:

http://i.imgur.com/UT75JZe.jpg

http://i.imgur.com/nm83mgh.jpg

nie wiem nie znam się ale na moje oko, kasety są w b.dobrym stanie.

może się wypowiedzieć jakiś expert?

Napisano

- k7, k8

To nie jest czasem oznaczenie ilości biegów?(poprawcie mnie jeśli się mylę)

do tego nie wiem jaką robi różnice czy jest to 11-32 czy 11-34, (obecna ma 11-34)

Im mniejsza tym szybciej pojedziesz na ostatnim biegu im większa tym lżej będzie na pierwszym biegu.

pytanie moje jest takie co sądzicie o kupowaniu używanych kaset po cene trzy krotnie mniejszej niż nowa czyli po 50 zł widząc na zdjęciach że stan zużycia jest niewielku lub po prostu niezauważalny,

Są sporo tańsze to fakt ale z allegro albo olx to bym nie brał nie wiem czemu , taki nawyk po tym jak to lubią robić w butelkę. Na forum jest dział sprzedam i prędzej stamtąd bym patrzał bo na forum są ludzie uczciwi i który wiedzą co piszą i co mają.

Napisano

A dlaczego zależy Ci tak bardzo na takiej kasecie? Nie lepiej jakąś cs hg50 -9 alivio? 40 parę złotych nowa. Łańcuch raczej nie powinien być wyznacznikiem kupna kasety - raczej odwrotnie.

#...#

Napisano