Manias92 Napisano 6 Kwietnia 2015 Napisano 6 Kwietnia 2015 Witajcie Prosze o pomoc w doborze tylnej przerzutki. Rower kross black e3, 9 rzędowy napęd, manetka alivio SL-M430, hak też bym musiał kupić (wydaje się prosty po osatatnim szlifie ale sprawdze to dokładnie dopiero gdy będę miał nową przerzutkę w ręku), dotychczasowa przerzutka - Deore RD-M591 SGS. Chcę ja wymienić gdyż podczas przeglądu po ostatnim szlifie zauważyłem luz na śrubie mocującej, można przerzutkę ręką pobujać w lewo i prawo na kilka mm. Eksploatację roweru rozpocząłem wiosną 2013 roku. Wydaje mi się, że potrzebuje czegoś z wyższej półki niż ta deorka, żeby w 2 lata z nów się nie zużyła się aż tak. Pancerna być nie musi, kolejnych gleb nie planuję a jesli sie zdarzy to najwyżej się z nów coś wymieni Czytałem, że do 9rz napędu nie może być 10rz zmieniarka, czy aby na pewno? Dobrze by było gdybym nie musiał zmieniać manetki, ale jesli będzie trzeba to tez sie zmieni. W tych hakach tez jestem zielony nie amm pojęcia czy są różne "wzory" czy kazdy hak pasuje do każdej ramy. Licze na Waszą pomoc
beskid Napisano 6 Kwietnia 2015 Napisano 6 Kwietnia 2015 Hak do ramy to indywidualna sprawa więc musisz poszukać identycznego. Nie może być zmieniarka na 10rz. Możesz wybrać każdą od Deore w górę pod 9rz.
Mod Team michuuu Napisano 6 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 6 Kwietnia 2015 Klasyk nie shadow: http://www.cyklotur.com/czesci/tylne-przerzutki-rowerowe/mtb-trekking/p,przerzutka-tylna-xt-rd-m771-shimano,40368.html?_pli=ce0c36 i jak możesz to wózek GS.
Manias92 Napisano 6 Kwietnia 2015 Autor Napisano 6 Kwietnia 2015 GS bo z krótszym wózkiem mniejsze prawdopodbieństwo zawadzenia o coś w terenie czy jest ukryta jakaś wiedzia dla koneserów? ^^
Mod Team michuuu Napisano 6 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 6 Kwietnia 2015 mniejsze prawdopodbieństwo zawadzenia o coś w terenie Jak masz przywalić to i krótkim wózkiem przywalisz. Po prostu działa szybciej, bardziej zdecydowanie. A w połączeniu z manetką Xt to poezja.