Skocz do zawartości

Manias92

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia użytkownika Manias92

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Podepne się pod temat z pytaniem ^^ Chodzi o zwykłe termokurcze, po nałożeniu skurczyć je gorącym powietrzem i gotowe?
  2. "Gdzieś" to przeczytałem http://www.forumrowerowe.org/topic/154776-poradnik-hamulec-tarczowy-nie-hamuje-dlaczego/ Wypiekanie to nie wypalanie Ja u siebie zastosowałem rady z linku powyżej tj gotowanie klocków (żywiczne) plus ich wypiekanie w piekarniku, przy okazji dołożyłem do piekarnika tarcze, klocki przeszlifowane papierem, tarce wodnym, następnie tarcze szprejem do tarcz hamulcowych zsamochodowego. Jest żyleta, samo odtłuszczanie tarczy nie dało takich efektów. tarcze po i przed wypiekaniem sprawdzałem w centrownicy z wskaźnikiem zegraowym, inaczej wypiekania bym nie polecał...
  3. RysStepowy a nie myślałeś o wygotowaniu klocków nastepnie wypieczeniu ich razem z tarczą w piekarniku?
  4. Polecam pożyczyć/kpić wykrętak do zerwanych śrub w rozmiarze M5, ewentualnie kupic 4ropaka i poprosić o pomoc mechanika z dobrze zaopatrzonym warśtatem
  5. Zrobiłem, własnie zakończony 2gi dzień takiego tam amatorskiego xc po poligonie i musze pwoiedzieć, że zacisk działa poprawnie. Ciekawe na jak długo ^^ Puklus nigdy nie słyszałem o polerowaniu tłoczków, rozumiem, że chodzi o wygładzenie nierówności? W samochodach tóoczki/cylinderki jak mi sie nie podobały to wymieniałem
  6. Nie zgadzam sié z ostrzezeniem, wydaje mi sie, ze dobrze napisalem temat. Dziekujé za porady. Jutro bede dzialal. Jesli uszczelki wydadza mi sie zuzyte/uszkodzone to zamowie nowe bo uzywalem roweru w zime. Tloczki przesmaruje. Czy aby wypchnac tloczki musze rozpolowic zacisk? Jeszce nigdy nie rozbieralem rowerowego a nie mam kluczy gwiazdek a juz bym pohasal
  7. Witajcie. Mam problem z tylnym heblem M446. Ma on okolo 2 lat. Dzis zauwazylem, ze tloczki przestaly rowno sie wysowac (lewy wychodzi wiecej a prawy mniej). W zeszlym roku mialem tak samo, pomoglo rozephniecie tloczkow. Rozepchnac tylko tloczki, czy wymontowac je, wyczyscic i przy montazu uzyc pasty do tloczkow? Olej shimano mam.
  8. Dla tego aby nie zniszczyć korka zamówiłem klucz do tych że korków ^^
  9. Ot ciekawość mnie zerzera jaki fabrycxzny smar jest w środku a może mam lepszy? ^^
  10. Dobrze, że nie bawiłem się z żabką - klucz suntour już do mnie jedzie
  11. Dzięki, to już wiem jak sobie poradzić z lewą stroną. Z prawej natomiast niebieskie pokrętło uniemożliwi odkręcenie korka z "koronką", ale myślę, że wystarczy podważyć te niebieskie i zeskoczy jak kapsel z browarka Jutro sobie coś wyszperam i dopasuje żeby nie pokaleczyć korków. I wyjmę elastomer skoro to nie zaszkodzi a troszkę się skok zwiększy ^^
  12. Dzięki za poradę. Ale czy ktoś wie jak te dwa pokrętła regulacyjne zdemontować z góry? Wrodzona ciekawość nie pozwoli mi nie rozkręcić wszystkiego co się da, ale nie chcę uszkodzić tych pokręteł np podważając nieumiejętnie...
  13. Witam to z nów ja Amortyzator nie chodził płynnie i piszczał/trzeszczał, postanowiłem go przeserwisować. Na tym etapie zakończyć i nasmarować tylko uszczelki goleni smarem do amortyzatorów? Nie wiem jak zdjąć górne pokrętła więc na wszelki wypadek jeszcze ich nie ruszałem. Jak i co nasmarować, żeby było tak jak powinno? Spodziewałem się sprężyn albo oleju a tu jakieś lagi... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...