Skocz do zawartości

[rower] - Planuję kupić rower i proszę o poradę.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Jestem tu nowy i bardzo początkujący. Planuję kupić rower i szukam porady kogoś bardziej doświadczonego.

Rower ma mi w 90% służyć do jazy po mieście. Planuję nim dojeżdżać do pracy i z rzadka zbaczać a betonowej dżungli. Kiedyś byłem zafascynowany ostrym kołem, ale dziś chyba jestem na to już za stary. ;)

Oferta rowerów miejskich jest przebogata a mój budżet ograniczony. Chciałbym zamknąć się w 3000 zł. Elementy, które zwróciły moją uwagę to koncepcja przełożeń zamkniętych w piaście. Wiem, że na pewno chcę mieć tarczowe hamulce i na przód i na tył.

Do tej pory zainteresowały mnie:

Focus Planet - Rower z aktualnej kolekcji znacznie przekracza mój budżet ale czasem udaje się trafić egzemplarze z poprzednich sezonów.

Kross Inzai - Rower tańszy, mam możliwość zakupu egzemplarza z zeszłego sezonu przecenionego z 2999 zł na 2399 zł. Jest to wersja z 8 przełożeniami w piaście Alfine.

Nie upieram się, że musi być coś w ten deseń. Jeśli macie doświadczenia z takimi konstrukcjami chętnie poznam Waszą opinię.

Biorę pod uwagę pójście w coś bardziej klasycznego.

Wcześniej interesowałem się Meridą z serii Speeder T2D.

Dziś miałem okazję pojeździć Focusem Crater Lake 3.0. Wiem, że to jest totalnie coś innego niż te modele, o których pisałem do tej pory, ale opcję crossa z z wąskim laczkiem też rozważam. Ma on możliwość blokowania amortyzatora z przodu więc wydaje mi się, że nadałby się do miasta i do lasu.

Jak widać jestem totalnie zdezorientowany. :D

Proszę o jakąś wskazówkę. Na co zwracać uwagę, czego unikać. Z góry dziękuję za każdą poradę i pomoc. :)

• Mod Team
Napisano

Biorę pod uwagę pójście w coś bardziej klasycznego.

Co rozumiesz pod pojęciem klasyczny?