Skocz do zawartości

[ok. 2500zł] rower amortyzowany


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Poszukuję roweru za ok. 2500zł. Interesował by mnie rower amortyzatorami z przodu i z tyłu. Będzie wykorzysrywany do jazdy po mieście, leśnych ścierzkach itp. Mam 180cm wzrostu i ok. 65kg. Nie mam nic na oku dla tego proszę o pomoc.

Napisano

full do jazdy po mieście??? 

poczytaj najpierw o typach rowerów i zastanów się czy naprawdę tego potrzebujesz... 


do miasta + leśne ścieżki najlepszy byłby rower cross, ew mtb (z przednią amortyzacją, broń boże tylną) jeśli te ścieżki są jakieś mega trudne  

Napisano

Z crossów :

 

Cube taniej :

http://allegro.pl/rower-cube-curve-pro-58cm-15-motosportgliwice-i4977027309.html

 

Kross drożej jednak na lepszych komponentach :

http://www.goride.pl/kross-evado-50-2014-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1230.html

 

Z MTB choć raczej bym się w to nie pakował skoro masz jeździć po mieście/ścieżkach :

 http://www.goride.pl/kross-level-r6-2014-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1276.html

 

 

 

 

Napisano
Napisano

No tak, miasto = MTB, koniecznie ;) I jeszcze "fól", bo "uniwersalny" i można czasem do lasu wjechać.

 

Rozumiem, że na tej samej zasadzie kupując auto do miasta i czasem na drogę wśród pól i lasów wybierzesz Landrovera Defendera?

 

To już lepiej napisz, że to ma po prostu wyglądać, strasznie się napaliłeś i można się przed kolegami pochwalić i tyle. Nie Ty pierwszy i nie ostatni. Choć jak któryś będzie w temacie to się raczej uśmiechnie z politowaniem znając zastosowanie roweru.

 

Rowery "fabryczne" też są "skręcane z różnych części" ;)

Napisano

 

 

Chcę sobe kupić rower uniwersalny

 

Uniwersalnym rowerem jest cross i tyle w temacie - interesujące modele podałem Ci już wyżej.

 

 

 

a co do amortyzatora z przodu i z tyłu to jestem przekonany że ma być

 

Widząc ludzi jeżdżących swoim pięknie wypastowanym, drogocennym fullem (jeśli można to tak nazwać w tej cenie) po równiutkich ścieżkach, unikając przy tym krawężników, dziur w chodnikach itp. można się tylko jak kolega wyżej mówi ośmiać heh :D 

Napisano

Lekki teren i full? Autor tematu to chyba troll...

Ani do miasta, ani do lekkiego terenu nie potrzebujesz tylnego dampera - w zupełności wystarczy 1 porządny amorek z przodu, w mieście na tak tanim fullu się jeździ jak na wielbłądzie a w lekkim terenie nie wykorzystasz 2 amortyzatorów..

Napisano

Sądzę, że by o tym napisał. Poza tym, nawet jeśli autor ma problem z kręgosłupem to po mieście nie poczuje różnicy między fullem a zwykłym crossem/mtb. Za tą cenę wątpię żeby kupił rower z damperem który wyłapuje kostkę brukową...:)

Napisano

Dobra bo widzę że tak do niczego nie dojdziemy. Mam rower z amortyzatorem tylko z przodu (cube reaction gtc sl 27.5) który 3 razy wziąłem na przejażdżkę do lasu co dało mi 2 razy wymiana dętki i raz wymiana tylnego koła... dlatego potrzebuę drugi który będzie miał amortyzację też z tyłu aby uniknąć takich sytuacji. Stąd moja prośba o pomoc w znalezieniu roweru. czy te wymienione wyżej mogą być? a jak tak to który?

Napisano

CO? Chcesz wymienić taki rower na jakiegoś fulla za 2500 zł? Bo przebiła Ci się dętka i walnęło koło? Człowieku jeździłem w naprawdę ciężkim terenie znacznie tańszym rowerem od tego Twojego Cuba.

Napisano

mam ten rower ale będę używał go w innym celu bo wymiana takiego koła to około 400-500zł!!!

a 2500zł to nie majątek a w fulu raczej taki przypadek jak rozwalone koło nie będzie tak częste a jak już to niedrogie.

Napisano

 

 

mam ten rower ale będę używał go w innym celu

 

Do jazdy po mieście, żeby się czasem nie uszkodził? :teehee: Eh człowiek jest jeszcze słaby i daje się w taką dysputę wciągać...

Napisano

gtc to dobry sprzęt... koło rozwaliłeś... widocznie miałeś pecha...

Fule w tej kategorii cenowej to raczej szmelc. Ja bym się nie zdziwił jak po miesiącu rama pęknie.;-)

Full do zabawy to ok 7 tys powyżej... a kapcia tam też złapiesz i koło rozwalisz...

Napisano

Na codzień to ja mam np. crossa calutkiego ze stali łącznie z widelcem i nie ograniczam się w terenie praktycznie.

 

Jak to jest, że ludzie na dużo słabszych rowerach startują w maratonach często nic nie wymieniając cały sezon tylko serwisując doraźnie? A jak się chce coś ujechać to raczej się przeszkód nie omija.

Sugerujesz, że nawet czołówka stawki więcej rower niesie niż jedzie?

Napisano

 

 

Poza tym, nawet jeśli autor ma problem z kręgosłupem to po mieście nie poczuje różnicy między fullem a zwykłym crossem/mtb.
Można, tyle tylko, że trzeba mieć porównanie z rowerem bez amortyzacji i porządniej rozpędzić się.

 

Mam rower z amortyzatorem tylko z przodu (cube reaction gtc sl 27.5) który 3 razy wziąłem na przejażdżkę do lasu co dało mi 2 razy wymiana dętki i raz wymiana tylnego koła... dlatego potrzebuę drugi który będzie miał amortyzację też z tyłu aby uniknąć takich sytuacji.
Porównując twój obecny rower z tym co możesz mieć za 2,5kPLN to raczej ciężko będzie znaleźć coś porównywalnego jeśli chodzi o osprzęt, a przynajmniej nie z nowych rowerów. Pozostaje ci szukać okazji w ogłoszeniach.

 

P.S. Rocket Rony mają miekką gume, ale żeby przebić oplot z kevlaru to trzeba w niego wbić dosłownie szpilkę, po szkle można jeździć nawet z pociętymi oponami (jeździłem tak parę tygodni). A żeby uszkodzić koło to trzeba być niezłym mistrzem. Przeszukaj pierwszą część tematu o wypadkach a natrafisz na zdjęcie górnej rury wgiętej przez klejnoty, ale koło było w dobrym stanie. Może popracuj nad techniką jazdy

 

<---- mój rower

 

nie mam amortyzatorów a jednak lasy mi nie straszne, a na poprzedniku udało mi się nawet zaliczyć księżycowy krajobraz, chociaż daleko mu było do twojego obecnego roweru.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...