Skocz do zawartości

[amortyzator] Wybór amortyzatora do MTB pod wagę 55 kg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nowy sezon zbliża się wielkimi krokami i chciałbym go rozpocząć z nowym amortyzatorem. Nie znam się na tym, a nie chciałbym puścić grubej kasy w błoto. Jeżdżę po lasach i trochę po asfalcie. Do tej pory jeździłem raczej ostrożnie, bo mam tylko Krossa Hexagona x2. Las u mnie jest mały, ale stoki są strome, a od wiosny chciałbym się na nich pobawić (raczej bez skakania, ale za bardzo nie chcę się ograniczać). I teraz wybór amortyzatora. Ważę zaledwie 55 kg, a posiadam hamulce V-brake. Mogę zapłacić 800zł, ewentualnie dorzucić co nieco. Używanych się nie brzydzę, jedynie chciałbym na takowym pojeździć dłużej. 

Napisano

Na nowy rower mnie nie stać, a obecny amortyzator jest niemalże sztywny. Nie kupię też czegoś, co za chwilę się rozsypie, a Wasze propozycje wcale nie muszą być warte 800zł. To tylko limit.

Napisano

Dokładnie tak jak przedmówca. Lepiej pozbierać i za jakiś czas kupić coś lepszego może być nawet używka. Masz 800 złotych wytrzymiesz ten sezon dozbierasz kasy, sprzedasz tego co masz i może starczy na coś godnego uwagi.

Napisano

I to trzeba zrozumieć jak krucho z finansami. Niestety masz problem bo nowych dobrych widelców z piwotami jest jak na lekarstwo ale jeszcze się pojawiają. Właściwie wszyscy mający podobne problemy idą w dobrze utrzymane używki. Ja jak na możliwości wersji Coil byłem dość zadowolony z RS'ów. XC30 RS'a jest w zasięgu. Ale najlepiej na powietrzu i tu spokojnie w zasięgu tej kwoty znajdziesz Raidon'a http://allegro.pl/amortyzator-suntour-raidon-rlr-2013-air-piwoty-gw-i4929079793.html

Napisano

Nie kupuj nic, zbieraj na nowy rower

to jest rozsądkowa propozycja a młodymi z reguły rządzą emocje :laugh:

co do meritum to kupiłbym coś pod tarcze i dał na przód hampla tarczowego/mechanicznego który z obecną klamką będzie gadał

warunek że wideł ma być od vałki ciągnie zakup mocno w dół