NiuLajf Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 Cześć, nie znam się za bardzo na rowerach. Lecz swoje wiem Chce kupić nowy rower, ponieważ ze swojego wyrosłem. Znalazłem taki rower http://allegro.pl/rower-svr-firefox-tx-6500-by-kross-limitowana-wers-i4877606523.html Powiedzcie mi czy ten rower będzie dobry. Wydaje mi się, że to jednak jest rower gorszej półki. Proszę o pomoc
z0neee Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 ale to raczej rower do downhillu. Jakie jest Twoje przeznaczenie?
NiuLajf Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Napisano 8 Grudnia 2014 W zasadzie do jazdy częstej i wszędzie. Lubie też pojeździc sobie w bardziej 'ekstremalnych' warunkach Mój wzrost to ok. 172cm.
z0neee Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 poszukaj używanego może znajdziesz coś fajnego za 700zł. Nówki to będą padaki za taką kasę
firefoks Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 Nie radzę uprawiać na tym downhillu. Waga też jakaś taka zaniżona...Jego zastosowanie jest pokazane na rodzinnej fotografii
NiuLajf Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Napisano 8 Grudnia 2014 A nadał by się do takiej 'lekkiej' jazdy np po lesie?
MikeSkywalker Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 Przecież to jakieś kompletne gówno, bo innego słowa nie da się tutaj użyć A w opisie takie bzdety że aż ciężko czytaj, jakie to cudo nie jest. Odpuść sobie bo na takim czymś jazda nie będzie przyjemna a do tego sprzęt będzie rozpadał się na Twoich oczach. Za 700 zł można kupić sobie jakiś sensowny używany rower MTB do jazdy czy to w lesie czy po mieście. Tylko zdecyduj się w końcu czego szukasz - w innym temacie ma być rower do jazdy ekstremalno/szosowej za tysiaka...
Gość Napisano 10 Grudnia 2014 Napisano 10 Grudnia 2014 Ktoś już pisał: waga- nierealna dla takiego roweu, ja bym obstawiał pewnie + 5kg, o reszcie nie ma co pisać bo to ostra padaka. Nawet nie patrz na takie coś.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany