Gość Napisano 29 Listopada 2014 Napisano 29 Listopada 2014 Niedawno wymieniałem suport na właśnie taki. przejechałem na nim ok. 1500 km i zaczął strzelać. Jest sens rozbierać go czy nowy suport i jaki? http://apg.pl/product/wklad-suportu-b910-neco-1135-mm/ http://www.necoparts.com/Products.aspx?page=&cate=32&pid=118
beskid Napisano 29 Listopada 2014 Napisano 29 Listopada 2014 Jest sens wykręcić, przesmarować gwinty i wkręcić ponownie. To najprostsza i najtańsza metoda a jak nie pomogło to dopiero kupujemy nowy.
tobo Napisano 29 Listopada 2014 Napisano 29 Listopada 2014 Zdejmij łańcuch z tarcz korby, zakręć nimi - jest cicho czy "grucha"? Czuć opór? Takie objawy oznaczają zniszczenie kulek i bieżni łożysk w suporcie, śmietnik. Jeśli suport nie szura nie chodzi skokowo - wykręcić wyczyścić gwinty. Można ten suport rozebrać - zbić wciśniętą po prawej stronie miskę, przesunąć środkową tuleję dystansującą, zbić jedno łożysko, drugie zostawić, zdjąć pokrywy/osłony, umyć nasmarować, spróbować szczęścia.
Mod Team Puklus Napisano 29 Listopada 2014 Mod Team Napisano 29 Listopada 2014 Suport jest w pełni rozbieralny, jak sie ma ściągacz do łozysk. można zainwestować i kupić łożyska bodajże 6008 2rs (taki numer jakoś mi sie kojarzy, nie sugerujcie sie ), możliwie jak najlepszej jakości, w ten sposób suport powinien wytrzymać wiele tysięcy km.
Gość Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Jeśli suport nie szura nie chodzi skokowo - wykręcić wyczyścić gwinty. Tak zrobiłem dokręciłem bardzo mocno i problem ustąpił Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.