lisster Napisano 19 Listopada 2014 Napisano 19 Listopada 2014 Witam, W rowerze Wheeler Cross 6.3 posiadam stery klasyczne. Ze specyfikacji roweru ster: PT-1800AT STEEL INTERGRATED HEAD SET THREAD TYPE 1 1/8" W/CAP Kupiłem na allegro nowe stery 1-1/8" - 28,6x34x30 http://allegro.pl/30276-kpl-steru-1-1-8-black-i4729028827.html Niestety miski nie pasują do ramy, są zbyt małe. Reszta ok. Średnica zakupionej miski w miejscu, w którym wchodzi do ramy wynosi 34mm, natomiast w ramie jest więcej miejsca. Nie jestem teraz w stanie zmierzyć szerokości ramy w tym miejscu, bo poskładałem z powrotem całość na starych częściach. Jakich powinienem szukać sterów, aby znów nie złapać się na taki problem? Może jakieś konkretne modele, porządne markowe? Pozdrawiam
rzezniol Napisano 19 Listopada 2014 Napisano 19 Listopada 2014 Po wklepaniu modelu ze specyfikacji do googla z wyników wyszukiwania wychodzi mi że potrzebujesz stery półzintegrowane o średnicy osadzenia 44 mm. Np takie http://velo.pl/czesci/stery-i-podkladki/accent/hsi-s01 Pozdrawiam
lisster Napisano 19 Listopada 2014 Autor Napisano 19 Listopada 2014 Wydaje mi się, że patrzyłeś na model roweru z 2014 r. Mój jest z 2013. http://www.wheeler.pl/cross-63-3 Mam u siebie stery klasyczne, rura gwintowana, a te co podałeś wyglądają na z kapslem? Edit: Trochę poczytałem i wywnioskowałem, że mam stery półzintegrowane. Moje oryginalne miski wchodzą do ramy w taki sposób, że łożyska znajdują się wewnątrz ramy, a jedynie mała krawędź miski wystaję poza nią. Natomiast miski sterów kupionych na allegro, wystają sporo poza ramę i tam znajdują się łożyska. Nie zmienia to faktu, że i tak te miski nie psują średnicą.
rodszyld69 Napisano 19 Listopada 2014 Napisano 19 Listopada 2014 Może te będą dobre stery zintegrowane
ugupu Napisano 19 Listopada 2014 Napisano 19 Listopada 2014 Tu masz swoje stery wraz z dokładnym opisem i wymiarami. Wystarczy zamówić takie same dowolnej firmy. http://www.prestine.com.tw/en/products/?method=detail&aid=151 Wybacz małą złośliwość ale znalezienie tej info w necie trwało dużo krócej niż założenie tego wątku.
lisster Napisano 19 Listopada 2014 Autor Napisano 19 Listopada 2014 @ugupu dzięki i wybaczam Wychodzi na to, że te powinny pasować: http://hurtowniaalfa.pl/rowery/2648-stery-kierownicy-neco.html#.VGzn4_I9DZ4
rzezniol Napisano 20 Listopada 2014 Napisano 20 Listopada 2014 Dla mnie sprawa ma się tak ... wymieniasz w swoim rowerze miski z łożyskami a kontrę zakładasz ze starych sterów już zainstalowanych w rowerze ... tez będzie działać ... Stery klasyczne skręcane od a-head różnią się tylko sposobem kasowania luzu. No ale ... Pozdrawiam
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 Witam, podepnę się z racji żeby nie zaśmiecać forum, trochę ciężko kierownica mi chodzi. Rozkręciłem nasmarowałem łożyska, wszystko wyczyszczone. łożyska zamontowałem tak jak tutaj na fotce dobrze czy coś źle zrobiłem? bo mimo to nadal ciężko obraca się
rzezniol Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 No wiesz ... łożyska powinny być w środku a nie "na stole" . w takim układzie na 100% będzie ci ciężko kręcić kierownicą . Teraz na poważnie ... pełnym pierścieniem koszyka zawsze na zewnątrz ... Pozdro
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 czyli dolne i górne łożyska mają być kulkami skierowane do góry?
rzezniol Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 Kulki zawsze opierają się o bieżnię miski ... pełny pierścień wianka jest zawsze widoczny po włożeniu łożyska do miski sterów. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.