MiszynImposybul Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Witam. Jak w temacie. Rower to stary Romet Tyler szosowy. Trudne w rozpracowaniu rozkręcenie tego cudeńka. Zdjęcia suportu i korby http://zapodaj.net/05c0fe84bb9c9.jpg.html http://zapodaj.net/50f570dccb382.jpg.html http://zapodaj.net/6bb4eabaeebe0.jpg.html http://zapodaj.net/7b03cb6259080.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgodny Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Ja rozbierałem coś podobnego w wigry 3 ;p Musisz wybić młotkiem ten klin, jeśli będzie zapieczone to wd40 i gumowy młotek do wybicia ramion, na ogół same wybicie klina juz powinno skutkować poluzowaniem ramienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Jako uzupełnienie postu Zgodnego proponuję jedną z 2 metod wybijania klina: 1. Na młotkowego: Stawiasz rower na kołach i docinasz kawałek drewna (np jakiś krawędziak) tak, żeby poziomo ustawiona główka korba oparła sie na nim. Wiercisz w drewnie otwór w którym schowa sie klin. Dzięki temu jak walniesz młotkiem to korba jest sztywno podparta i klin powinien wyskoczyć. Na koniec gwintowany klina nakręć nakrętkę zeby lekko wystawała ponad klin i uderzaj w tę nakrętkę. Albo wal przez miękką podkładkę (aluminium, mosiądz) bo inaczej zrobisz grzyba z klina i będzie do wywalenia. 2. W imadle: nakładasz na gładki koniec klina dużą nakrętkę albo pakiet podkladek (tak, żeby wystwały ponad klin), na drugi koniec nakręcasz nakrętkę jak w metodzie wyżej, całość wkręcasz w duże imadło i kręcisz ile masz sił. Dzień wczesniej zlej obficie kliny WD 40 czy innym penetrantem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.