Skocz do zawartości

[Rower] Nowy czy inwestować w GF Wahoo

PiotrKa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam kilkuletniego Gary Fishera Wahoo na ramie Genesis o ile się nie mylę z dożywotnią gwarancją (nie wiem tylko czy Trek ją uzna bo GF już nie ma). Rower bardzo lubię ale wiele rzeczy wymaga w nim wymiany:

- opony, obręcze

- przydałby się nowy mostek i kierownica

- pedały

- amortyzator

Koszt nie jest mały i dla tego zastanawiam się czy może lepiej kupić gotowego cuba lub Krossa i mieć nowy rower.

Nie znam się na tym ani cenowo ani technicznie, więc byłbym wdzięczny za pomoc bo wiadomo, że w sklepie zawsze mi powiedzą żebym kupił nowy. Głównie jeżdzę rekreacyjnie po lesie, singletrack, jakieś podmiejskie przejażdżki więc nie potrzebuję mega wypasu.

Napisano

Mam rower ponad 15 lat i już teraz tylko rama mi z niego została - także z dożywotnią gwarancją ;)

Bardzo długo jeździł w oryginalnym zestawieniu.

Wymianę komponentów zacząłem nie tak dawno jak na wiek roweru - jakieś 3 lata temu (może ciut więcej).

Zaczęło się od tego, że posypała się przednia zmieniarka Alivio - kupiłem okazyjnie XT.

Potem okazyjnie kupiłem gripy SRAM Attack 3x8, więc z biegiem czasu,

jak się zużył łańcuch i kaseta oryginalnego 7-rzędowego napędu, migrowałem na 8-rzędów.

potem trafiła się okazyjnie tylna zmieniarka XT, więc przygarnąłem - żal było nie brać.

Nawiasem mówiąc - rower mi pasuje geometrią, a osprzęt się zużywa, więc... ja wolę iść w tym kierunku.

Jedni wolą nowy rower, inni inwestują w osprzęt wyższej klasy.

Przeanalizuj, co możesz ulepszyć w starym rowerze, za cenę zakupu nowego roweru.

Myślę, że lepiej zainwestować w komponenty dobrej jakości jeśli rama Ci pasuje.

Wybór należy do Ciebie ;)

Napisano

Problemy z rowerami GF będą uznawane ponieważ marka ta jest własnością Treka - jak GF pęknie dostaniesz ramę Treka.