Skocz do zawartości

[Cube Attention 27,5 czy 29SL] który model


katakan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

dzisiaj byłem w sklepie i się waham, nie wiem co zrobić.

Cute attnention 27,5 ok 2800 zł

Cube attention 29SL za ok 3300 zł

 

generalną różnicą między nimi jest (oprócz malowania), tuningowana wersja ma lepsze amortyzatory - z regulacją skoku.

Nie znam się na rowerach, chce w końcu sobie kupic na lata rowerek, którym będę jeździł w lesie i po szosie. Cuby mi się podobają, oferowano mi treka czy crossa, ale to nie jest to.

Czy ten amortyzator aż taki ważny jest w rekraacyjnym użytkowaniu?

Z góry dzięki za komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

175cm, 83kg

Tak podobają mi się, kilku moich znajomych jeździ na starszych modelach i sobie chwali - są solidne.

Z góry dzięki za opinie.

Pozdr.

 

BTW. Jeżeli możecie zasugerować inną markę, model, to proszę, nie zamykam się na inne rowery.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cuby mi się podobają, oferowano mi treka czy crossa, ale to nie jest to.

 

Skąd jesteś pewien, że to nie jest to, skoro nie znasz się na rowerach?

 

29" będzie bezpieczniejszym wyborem, bo w razie czego łatwiej dostaniesz do niego opony drogowe niż do 27.5. Amortyzator w jeździe rekreacyjnej nie jest aż tak istotny. Oba są na wystarczająco dobrym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. Jeżeli możecie zasugerować inną markę, model, to proszę, nie zamykam się na inne rowery.

Dzięki

Jeżeli chodzi o rower na średnim kole to polecam autora  http://velo.pl/rowery/gorskie/cross-country-275/author/context-275-2014, rower mozesz kupic w granicach 3 tys.

 

Duże koło  http://allegro.pl/rower-mtb-29er-silverback-vida-2-slx-hyd-22-kross-i4579125084.html firma mniej znana. Obydwa rowery mają ramy z główką poszerzaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany