rooger Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 WItam Pytanie jest dokladnie jak w opisie "jak rozkrecic RST 321 tl Mam go od kilku lat i dotychczas lalem mu tylko troszke oleju na golenie i to caly moj serwis. Przydalo by sie go wyczyscic porzadnie. Do miasta mam spory kawalek wiec wolalbym zrobic to w domu. Ps Napisalem raz posta ale niestety sie nie ukazal na forum, wiec jesli pokaza sie oba to prosze admina o usuniecie jednego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATT Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Zajrzyj do tematu o tuningu amorkow. http://forumrowerowe.jgc.pl/tuning-zalewan...mora-t1454.html A rozkrecenie RST ogolnie jest banalnie proste. 1. Odkrecasz gorne korki od amora (te z pokretlami regulacji) 2. Odkrecasz śruby imbusowe na dole amora. 3. Teraz mozna wyjac golenie dolne z gornych. 4. Teraz wszystko mozna ladnie wyczyscic i nasmarowac. 5. Przykrecasz dolne sruby imbusowe ale dajesz gumowe podkladki aby olej nie wyciekal albo owijasz gwint tasma teflonowa. 6. Od gory tam gdzie sa gorne korki wlewasz olej (moze byc w zasadzie kazdy) tak okolo 40-50ml na golen. 7. Przykrecasz gorne korki i cieszysz sie duzo lepsza praca amorka. Chyba ze Twoj amor jest wystarczajaco miekki wtedy nie ma co wlewac oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rooger Napisano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Dzięki ATT a już mnie straszyli ze bede potrzebował jeszcze jakiegos imbusa o dlugosci 20 cm :-D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diensdale Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 To zeby nie zakladac nowego topica zapytam tutaj jak to sie ma do RST Gila z bklokada. Czy to jest duze utrudnienie w rozkreceniu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejtca Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 Rozkrecasz tak samo... a moje pytanie czy w GILA Sl da sie jakos pozbyc tego metalicznego stukacnia ? chodzi mi o model z 2005... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcimił Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Nie da się tego usunąć, ale można to wyciszyć zalewając go podobno, ale czasem sprężyna się przekręca i amorek nie stuka. Zeleżnie na jakim ustawieniu jeździsz to weź przekręc pokrętła w druga strone na maksa i zobacz czy stuka, jeżeli nadal to znaczy że się sprężyna nie przekręciła czasem to pomaga, mi pomogło i na razie nie stuka Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Newton Napisano 26 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2006 Trzeba w Gili tłumik wymienić to przestanie stukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domino Napisano 26 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2006 Gile rozkreca sie dokladnie tak samo jak inne RST. Stukanie pochodzi z tlumika w prawej goleni i nic z nim nie zrobisz chyba ze rozbierzesz tlumik i zalejesz go bardziej olejem ale to moze spowodowac jego rozszczelnienie przy gwaltownym wjezdzie na przeszkode. Takie wyjasnienia dostalem z firmy VELO. Jezdzilem na Gili rok i moje nerwy puscily. Teraz stoi sobie i tylko sie kurzy. Moim zdaniem patent z tlumikiem i blokada w nim jest mocno nietrafiony i nawet sam importer sie do tego przyznaje. Powodzenia w serwisowaniu !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.