Skocz do zawartości

[rower] Northtec okazja.

Piotr80

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ciekawostka, adres firmy Artex, która sprzedaje/produkuje(?) Nothtec-i ...czyli padają najwyraźniej. W takim razie rowery nowe prawdopodobnie.

Napisano

Skoro uważasz, że problem ma cała firma to po co w każdym możliwym poście wciskasz ludziom te rowery? Jak firma padnie to do ciebie powinni się zgłaszać z ewentualnymi roszczeniami gwarancyjnymi :)

Napisano

Po pierwsze nie wciskam tylko proponuję bo maja te rowery dobry stosunek cena - osprzet. Po drugie nie jestem księgowym ani żadnym kierownikiem tej firmy aby wiedzieć na jakiej zasadzie funkcjonuje Northec. Jak Twoja głowa tego nie pojmuje to nie mój problem <_<

• Mod Team
Napisano

Skoro uważasz, że problem ma cała firma to po co w każdym możliwym poście wciskasz ludziom te rowery?

Piszesz byle pisać czy jest jakiś niedostrzegalny sens tego?

Napisano

Skoro uważasz, że problem ma cała firma to po co w każdym możliwym poście wciskasz ludziom te rowery? Jak firma padnie to do ciebie powinni się zgłaszać z ewentualnymi roszczeniami gwarancyjnymi :)

Kolega Robszyld69 o domniemanych problemach firmy dowiedział się pewnie jak my wszyscy z tego tematu, więc nie wiem  dlaczego masz do niego pretensje że poleca niezły rower w dobrej cenie z resztą nie on jeden . Sam czekałem na ich rowery na 2015r ale niestety chyba się nie doczekam

Napisano

Jeśli uda mi się wyrwać, to może podjadę, ale tak na 50% - jeszcze się nie dowiadywałem, czy faktycznie nówki i jakie rozmiary ram. W cenach wywoławczych z pewnością warto, ale trudno powiedzieć, jakie będzie zainteresowanie.

Napisano

Trzeba by wiedzieć z którego rocznika te rowery, modela 2013 nie były dopracowane - geometria czy brak taperowanej sterówki w modelach  kołem 27,5" ..., jeśli to modele 2014 to warto brać nawet bez gwarancji.

Napisano