Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Siema, od paru dni eksperymentuję ze swoim siodełkiem w nowej maszynie. Akurat przypadkiem znalazłem pion, to postanowiłem podregulować je jeszcze dokładniej. Po naczytaniu się poradników wyszło mi coś takiego... Jest ok czy jeszcze coś wg was należy poprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 26 Sierpnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Nie widać obrazków, ale generalnie zazwyczaj do lżejszej jazdy (znaczy XC, czy szosa) siodło ustawia się w poziomie, albo delikatnie opuszcza się nos siodełka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 najbardziej chodzi mi o regulacje przod tył. Hmm badziewny serwer i dlatego, zaraz przerzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Za wysoko i za bardzo do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Jak bardzo? Hmm pisało że noga ma być minimalnie ugięta. I do przodu o ile przesunąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szynder Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Usiądź na siodle. Połóż pięty na pedałach i dopóki tyłek nie przestanie Ci się przesuwać na lewo i prawo po siodełku to masz za wysoko, czyli poprawna pozycja=brak kołysania tyłka trzymając pięty na pedałach. Jak daleko ma być wysunięte siodło? Ustaw korby w pozycji poziomej i na nich połóż stopy. Weź kawałek nitki i przyczep do niej np. długopis. Nitkę przystaw do kolana(dokładnie do rzepki) i puść swobodnie ciężarek (tutaj wspomniany np. długopis). Linia przecięcia ma być dokładnie w od kolana do osi padała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Przede wszystkim słuchaj organizmu . Ja ostatnio bardzo dużo manewrów wykonuję przy siodełku i efekty są zdumiewające. Odciążyłem kolana, zmęczenie mięśni rozkłada się równomiernie na łydki i uda a wcześniej łydki jakby nie pracowały. Rzeczywiście siodełko u Ciebie wydaje się być za wysoko ale to może tylko wrażenie. Usiądź na rowerze i spróbuj oprzeć piętę o pedały w dolnym położeniu. Jak nie musisz się wyginać na boki żeby sięgać to powinno być ok. U siebie np mam siodełko odsunięte na maxa do tyłu bo mam trochę długaśne nogi ale to kwestia indywidulanych odczuć. Generalnie odnoszę wrażenie że siedzisz na dziecięcym rowerku . Na pewno masz dobrze dobraną ramę itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Tak 20 cali kross level a7. Hmm wg tej metody na pięte faktycznie jest ciut za wysoko, ale co do regulacji przod tył, jak byk widac że pion spada dokładnie na ośkę... Tutaj masz poglądowe zdjecie, jeszcze z przed regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szynder Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Nie będę się sprzeczał, ale widać ze zdjęcia, że kolano jest cofnięte względem osi pedału Jak kolega wyżej pisał dostosuj pod siebie z suchej teorii (np tą którą podaliśmy) a później minimalne korekty aby wyeliminować bóle kolan, pleców itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 hmm to może przyjrzyj się dokładniej i powiedz czy z dobrego miejca puściłem zyłkę, bo może to jest przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 26 Sierpnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 najbardziej chodzi mi o regulacje przod tył. Hmm badziewny serwer i dlatego, zaraz przerzuce Jeździsz na rowerze bez butów? Załóż buty, najlepiej spodenki rowerowe też i wtedy ustawiaj, bez butów masz za wysoko siodło, ale tak chyba nie jeździsz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 wysokosc byla dobierana wczoraj w butach, moze dlatego dlatego teraz sie wydaje za wysoko. A czy regulacja w przód i tył będzie do poprawki po nieznacznym manipulowaniu wysokościa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Kolego, nawet jeśli to będą to już niewielkie korekty. Zabierz ze sobą imbusa i w drogę. W trasie próbuj zmieniać delikatnie ustawienia i odczujesz sam co jest dla Ciebie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Tak jak piszą koledzy, bierz klucz i jeździj, zobaczysz jak będzie Ci wygodniej i efektywniej, ja zanim znalazłem dobrą pozycję to jeździłem chyba 2 dni i zmieniałem 5 razy ustawienie. Mostek to masz niezły, nie szkoda Ci takiej fajnej pozycji zakładając taki ( bo zakładam że seryjny to on nie jest) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek3033 Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Mostek jest taki by dało się przetransportować rower do miasta (przeprowadzka-na tamta chwilę nie sprawny jeszcze), Żeby się nie rozsypały stery itd, sprawdzic napęd i wyskoczyć wieczorkiem na godzinkę 2 po mieście. Na ten miesiąc już brakło kasy, i mostek jest pierwsza rzeczą jaką kupię zaraz po przeserwisowaniu avidów. Pancerze też jakieś z odzysku poszły, bo sami wiecie jak to jest... Kusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.