Skocz do zawartości

[kierownica] Pomoc w wyborze mostka i kierownicy

IamMaro

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam forumowiczów !

Chciałbym kupić nową kierownicę wraz z mostkiem. Kierownica miała być prosta,a  mostek miałby być jakby niżej. Testowałem już takie rozwiązanie i wiem, że byłoby mi wygodniej. Jestem zielony w tym temacie i zwracam się do was o pomoc. Mam rower Kross Hexagon x6 (2013). Wiem, że:
Kierownica(gięta) to KROSS (alloy, low rise, 620mm, 31,8mm) nic mi to nie mówi :(
Mostek to 
KROSS (aluminiowy, wznios, 31,8mm) 
Tak więc szukam prostej kierownicy(niezbyt drogiej) i niższego mostka. Nie mam pojęcia jak to połączyć żeby "działało", jestem zielony w tym temacie proszę o pomoc :)

Pozdrawiam

Napisano

Hej,

Na początek kilka pytań: Rozmiar ramy? Wzrost? Jaką obecnie masz długość mostka? Sztyca z jakim offsetem?

Bardzo ważny jest odpowiedni dobór pozycji na rowerze, przy pomocy sztycy, wysunięcia siodła, mostka i kierownicy (pomijam rozmiar ramy). Przykładowo ja jeżdżę na ujemnym kącie 6st mostek 80mm, sztyca offset 0 i jest fajnie. Ale przy offsecie sztycy 25mm i mostku 100mm miałem bóle karku po jeździe.

Testowałeś jakie konkretnie rozwiązanie i przez jaki dystans?

Napisano

Hej,  rama ma 21, wzrost 187. Parametry jakie znam podałem w pierwszym poście, nie mam pojęcie co to offset, jak pisałem jestem zielony :) Ogólnie czuję, że moje ręce powinny być dalej, czyli chciałbym się bardziej "rozłożyć" na rowerze. Kumpel miał rowerek, nie pamiętam jaki, ale właśnie w porównaniu z moim miał mostek równolegle do podłoża i mogłem się bardziej rozciągnąć. 
Może spróbować odwrócić mostek ?

Napisano

Kierownica(gięta) to KROSS (alloy, low rise, 620mm, 31,8mm) nic mi to nie mówi :( Mostek to KROSS (aluminiowy, wznios, 31,8mm)