Skocz do zawartości

[do 4000] rower dla trenującej córki kolarstwo mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam prośbę jestem mamą córki 11 letniej która od roku trenuje kolarstwo mtb - przyszedł czas na zmianę roweru i tu pojawił się problem  - chciałabym by był to rower przynajmniej na 3 lata ( oczywiście jak sie da) nie znam się za bardzo a w sekcji w której jeżdzi sa tak różne opinie i trener nie do końca jest wstanie mi dopomuc w tym temacie - zaproponowano mi scotta contesse scale 710 na ramie xs - z kolekcji 2015 czy jest odpowiednim rowerem czy może cos jest znacznie lepszego - bardziej odpowiedniego

ps zapomniałam dodać moja córka jest filogranowa jak na tą chwile 140 cm i ok 27 kg

dziękuję za rady

Napisano

Na trzy lata to może być bardzo duży problem. Moja córka ma 170 cm wzrostu, za miesiąc kończy 14 lat, urosła od jedenastego roku życia 15 cm. 

Dlaczego obecny rower musi być zmieniony?

Napisano

Rower na kołach 27,5" może okazać się za duży. Dodatkowo, nie jestem pewien, czy amortyzator przy takiej wadze rowerzysty pracuje prawidłowo.

Napisano

Na pewno w klubie jest ktoś, kto pomoże ci wybrać. Może ktoś złoży taki rower, część części przełoży ze sparka? W sumie pod taką mogłaby mieć i sztywny widelec, bo praktycznie żaden amor nie będzie pod nią pracował dobrze. Ja jak parę lat temu miałem to 140cm to pamiętam, że jak dostałem gianta 16" to był mega za duży. Może na przyszły sezon wystarczy dokupić jej dłuższą sztycę? A jak dobije do tych 150cm zainwestować w nowy.

Napisano

niestety jest za mały ma scotta sparka 24"

Jeśli nie znasz się za bardzo a trener nie jest w stanie pomóc (co dziwne) to na jakiej podstawie twierdzisz że obecny rower jest za mały?

Najprościej byłoby udać się do stacjonarnego sklepu rowerowego i posadzić dziecko na rowerze 26 cali w rozmiarze xs i zobaczyć jak to wygląda i jeździ. 

Napisano