almaster Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Witam. Fenomenalny serwis rowerowy Secesja w Krakowie na Wielickiej zgwintował mi ramie prawej korby. Dzisiaj po tygodniu jeżdżenia razem z klejem wszystko odpadło. Gwint przyklejony do pedała. Secesja ostrzegła mnie dopiero PO serwisie, czyli w momencie zapłaty, jak już było zrobione, że to trzyma się, ale mam nie skakać. Wiadomo, nie skaczę na rowerze xc. Przejchałem pare km po parku i odpadło. Czy jest szansa odzyskania pieniędzy za naprawe (65zł)?. I czy jeśli mam korbę slx 175mm., fc m660, mogę kupować to ramie? http://allegro.pl/ramie-korby-prawe-shimano-175mm-fc-m660-slx-i4347752336.html Pytam, bo nie wiem czy mając ten sam model mam te same zębatki, a na aukcji jest info "Do korby pasują zębatki z BCD 104mm (dla dwóch większych blatów) i 64mm (dla najmniejszej zębatki)." Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Pieniazkow raczej nie odzyskasz, uszkodzenie z "Twojej winy", miales nie skakac Co do ramienia to bedzie pasowac, mozesz smialo brac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 13 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Na swoich starych zębatkach masz napisane jakie mają BCD, z całą pewnością właśnie 64 i 104 mm, ramie jest kompatybilne. Idź do serwisu i spytaj, może poprawią, czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 M660 i M670 maja standardowe mocowanie, czyli 104mm i 64mm. Ale M672 ma juz 96mm dla najwiekszej zebatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Tyle że ja nie skakałem. Jeździłem i to 15 na godzine , lubię czasem wszystko dokładnie posprawdzać. I poinformowali mnie o tym dopiero PO serwisie. Masakra. Da się to chociaż jakoś odkleić od pedała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milky Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Spróbuj do nich wrócić i niech może wykręcą wszystko, porządnie odtłuszczą, nawalą kleju i zostaw to na noc bez wysiłku. Znając życie zrobili to w ten sam dzień co odebrałeś, nie miał jak klej wyschnąć i taki efekt. Nie ma innej możliwości nagwintowania, niż wstawienie tulei z gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 To fakt, zrobili w jeden dzień, ale kazali mi nie jeździć przez 24 godziny, a ja nie jeździłem przez TYDZIEŃ. Dzisiaj wsiadłem i od razu prawie odpadło. Mogli powiedzieć PRZED serwisem że się nie da. Oby to w ogóle zeszło z pedała. Tak dokładnie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milky Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Wygląda jakby ta tuleja była słabej jakości i rozwaliła się na pedale... Wydaje mi się, że pedał może być niestety do wymiany, albo do kolejnego gwintowania, tylko że taki gwintownik już ciężej spotkać na serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Ale czemu pedał do wymiany? Ta tuleja schodzi z pedała i pod tuleją wygląda pedał normalnie, jak zawsze. Na zdjęciu tuleja jest jeszcze na pedale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milky Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Czasami się zdarza, że gwint się sprasowuje i wtedy można próbować to wygrzebywać, no ale nie zawsze się uda doprowadzić to do stanu używalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 No to serwis musi mi oddac tez za spieprzenie pedala gdyby uszkodzili ale gwint pedala wyglada ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 14 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 65 zł za taką chałupniczą metode jaką ja bym ci za piwo zrobił ... to rozbój w biały dzień, za tyle kasy to sie rozwierca i nabija tulejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Jakbyś był z Krakowa, oddałbym Ci to do zrobienia nawet za 100 piw. Póki co rower oddałem na gwarancję do secesji, mają coś z tym zrobić. Zobaczymy co zrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Pedał uratowany, secesja nagwintuje tak jak trzeba, oddali korbę do ich tokarza, generalnie zwracam honor, chociaż szkoda że od razu tak nie zrobili. Wszystko za darmo, w ramach gwarancji ostatniego serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Wiesz a poco się męczyć ? zedrzeć kasę i zrobić bele jak, na szybko a nóż wytrzyma. Nie ? no ok, teraz zrobimy porządnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Zamykam na prośbę autora tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Tak jak wspomniałem wcześniej, Secesja spisała się na medal, w ramach gwarancji zrobili tulejkę i nagwintowali tak, że trzyma mocno do dziś. Jestem zadowolony. Można zamknąć temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.