nommage Napisano 25 Czerwca 2014 Napisano 25 Czerwca 2014 Witam, chcę kupić rower do jazdy głównie, że tak powiem krajoznawczej (szuter, las czasami szosa). Jednak jestem kompletnym laikiem w klimatach rowerowych, stąd moja prośba o pomoc w zakupie. Ogólnie chciałbym kupić coś używanego na w miarę rozsądnych podzespołach. Mam możliwość zakupić model Airline Infinity Authora z roku 2006 i 2008. Czy może rozsądniej jest zakupić z podobnym osprzętem (Deore, LX itd). Z tym, że jeden jest niekompletny i na zdjęciach wydaje się lekko zmęczony (m.in. brak kół). Czy jest to sensowny wybór? Pzdr.
nommage Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Napisano 26 Czerwca 2014 Naprawdę nikt nie jest w stanie napisać nic konstruktywnego na ten temat?
PjeseczeQ Napisano 26 Czerwca 2014 Napisano 26 Czerwca 2014 chcę kupić rower do jazdy głównie, że tak powiem krajoznawczej (szuter, las czasami szosa). Jednak jestem kompletnym laikiem w klimatach rowerowych Dozbieraj z pięć stów i na miejscu u dealer'a Kross'a kup jakiegoś trekkinga (seria Trans) na kasecie. Najsłuszniejsza opcja. Nie będziesz musiał załatwiać ew. problemów na odległość/przez allegro, ani nie władujesz się na minę (używki). Najlepiej jakbyś sobie ucelował model Trans Pacific + zbił u dealer'a trochę z ceny do ~1600.
nommage Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Napisano 26 Czerwca 2014 Dozbieraj z pięć stów i na miejscu u dealer'a Kross'a kup jakiegoś trekkinga (seria Trans) na kasecie. Najsłuszniejsza opcja. Nie będziesz musiał załatwiać ew. problemów na odległość/przez allegro, ani nie władujesz się na minę (używki). Najlepiej jakbyś sobie ucelował model Trans Pacific + zbił u dealer'a trochę z ceny do ~1600. Dzięki wielkie za odpowiedź. Z tym, że ten rower bez kół sprzedaje kumpel (też laik), który rower odziedziczył (był to zapasowy rower pasjonata). Woła za niego 650 zł. Stąd moje lekkie wahanie co do używki, nowego.