Skocz do zawartości

[do 2300]rower na asfalt, utwardzone drogi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

poszukuję roweru, a jestem totalnie zielona i niestety ciężka

do tej pory posiadałam (a w zasadzie ciągle posiadam chociaż jestem na etapie sprzedaży) rower typowo miejski Giant cypress se.

Kupiłam go kilka lat temu i nigdy mi się nie podobał, jest ciężki, podjazdy pod jakiekolwiek górki to koszmar a niestety mam tą wątpliwą przyjemność mieszkać na górce, gdzie z każdej  strony jest jakiś ok 2km. niezbyt stromy podjazd.

W tym roku pierwszy raz pożyczyłam sobie rower od męża. On jeździ na którymś KTM life i dopiero poczułam jak fajnie się jeździ, chociaż sylwetka jak dla mnie mogłaby być chociaż minimalnie bardziej wyprostowana. A druga sprawa to fakt, że 6-7 lat temu ten rower kosztował 2700 a ja nie chciałabym az tyle wydawać

no i teraz precyzując - chcę coś lekkiego, względnie komfortowego, mieszczącego się w widełkach cenowych do jeżdżenia po ścieżkach i asfalcie (ew. drogach szutrowych czy ubitych leśnych ale to w marginalnym zakresie)

myślałam o segmencie fitness albo cross

mój wzrost to 170, waga 85

z góry bardzo dziękuję za porady

Napisano

Dziekuje bardzo za odpowiedz. W weekend sprobuje sie do nich przymierzyć. Dzis w sklepie namawiano mnie na ten

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/escape.2.w/17676/74032/#overview

Na moj niezorientowany rzut oka wyglada fajnie i wygodnie, ale poprzedni przy zakupie tez sie taki wydawał.

Zastanawiam sie czy uzywajac go glównie w miescie nie bede zalowac zbyt cienkich opon, a jak wyjade poza asfalt (tak na chwile) to czy dam rade jechać

Napisano

W sumie to sam się zastanawiałem czy Ci nie pokazać tego Gianta. Ten rower ma niskiej klasy osprzęt. Kulturą pracy będzie zbliżony do tego co masz w obecnym rowerze. Kwestia jak dużo i często będziesz korzystać z roweru i jakie są twoje wymagania.