KrystianGaming Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Witam wszysztkich Mam mały problemik w moim freewayu, Otóż moja korba (pewien nie jestem czy winna korby czy coś jestem zielony w tym) się doszczętnie zablokowała i nie mogę pedałować. Otót czy ktoś mógby zasugerować co zrobić z tym zrobić.
zyziu29 Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Ale która kolba? Kolba – podstawowe naczynie labolatoryjne, które służy do prowadzenia reakcji chemicznych, przechowywania odczynników, destylacji i wielu innych procesów prowadzonych z ciekłymi materiałami. Kolba – część broni strzeleckiej służąca do oparcia broni o ramię strzelca. źródło : wikipedia No chyba że chodzi o korbę.
KrystianGaming Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Napisano 9 Czerwca 2014 Sorka Korba już zedytowałem (moderator niechacy dałem mu aby dostał pukt przez przypadek)
zyziu29 Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Najpierw sprawdź czy tylne koło normalnie się obraca. Sprawdź tez łańcuch i korbę ze zdjętym łańcuchem. Możliwe że łożyska padły. Najlepiej wyślij zdjęcie.
lyndowss Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Co to za rodzaj roweru? Jaka tam jest korba? Jeżeli zablokował Ci się suport to go wymienić. Zależy jeszcze od rodzaju suportu. Chyba, że Ci zaciągnęło łańcuch i się zblokowało. Opisz problem. Twój źle założony temat poleciał do śmietnika, i dalej dałeś słowo "kolba".
KrystianGaming Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Napisano 9 Czerwca 2014 Zyziu łożsko mam całe sprawdziłem, koło sie normalnie obraca jutro rzoontuję korbe i sprawdze bo troche póżno jest.
zyziu29 Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Sprawdź czy ci łańcucha gdzieś nie zablokowało. Może też być taka możliwość ze coś ci ją blokuje, jakiś patyk czy coś.