Skocz do zawartości

[MTB Full] Bulls Wild Card 2013


Olcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Przymierzam się do zakupu roweru Bulls Wild Card, ale nigdzie nie znalazłem żadnych opinii czy informacji o tym rowerze i zastosowanym w nim zawieszeniu.


Czy miał może ktoś z Was do czynienia z tym rowerem lub z tym zawieszeniem? Jak zachowuje się na podjazdach? Jaka jest czułość na zjazdach?


 


http://zapodaj.net/2...f2fafe.jpg.html


 


Warto go kupić, głównie ze względu na ramę w celu rozbudowy?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czterozawias,przygotuj się na dramatyczne pompowanie na podjazdach. Damper z "platformą" lub przynajmniej blokadą to w tym przypadku konieczność.Poza tym zawias będzie czuły na nierówności.Nie wiem po ile ten Bulls ale rozejrzałbym się za czymś innym.Wygląda jak Cube,dla mnie to akurat wada ;).Nie zdzwiłbym się gdyby się okazało,że Bulls i Cube mają tego samego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe o tym samym pomyślałem - Bulls pewnie wychodzi z fabryki Cube'a tylnymi drzwiami

Cena tego Bullsa to 3500zł, chciałem go wziąć głównie ze względu na ramę do jakiejś późniejszej rozbudowy i myślałem jeździć na nim w okolicznych lasach i na maratonach, może czasem jakiś wypad w góry. Ogólnie marzy mi się full i pomyślałem że ten może się nadać na pierwszy rower z pełnym zawieszeniem, czy jednak mierzyć w coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czterozawias,przygotuj się na dramatyczne pompowanie na podjazdach.

Jesteś absolutnie pewny, tego co napisałeś?

 

Bulls należy do jednego z największych sklepów rowerowych ZEG.de z Köln i z Cube nie ma nic wspólnego.

 

Analogicznie jak Radon do sklepu H&S Bike Discount. Też zresztą niedaleko Köln.

 

Fabryka ram Cube ma tylne drzwi na Tajwanie, podobnie jak Radon, Bulls, Canyon, Specialized, Cannondale etc. ;)

 

Swoją drogą Bulls jest jednym z bardziej popularnych rowerów w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna być zadowalająca, ale jak dokładnie można stwierdzić tylko na podstawie faktycznej jazdy w terenie. Choć myślę, że kilku specjalistów od fulli mogłoby powiedzieć coś więcej.

 

Jeśli chodzi o speca, to produkują rowery full suspension, od XC po DH więc nie ma co generalizować. Obecnie patent "na Horsta" się przedawnił i cała masa firm stosuje go w swoich rowerach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem proszę o wypowiedź jakiegoś spece od full suspension :)

 

Jeżeli chodzi o specializeda jestem świadom jego wysokiej pozycji w świecie producentów rowerów ale nigdy się jakoś specjalnie w to nie zagłębiałem z prostej przyczyny - są to drogie rowery, i nie wiem nic na temat patentu Horsta, a skoro już się przedawnił to znaczy tyle że jest to dość przestarzały system amortyzacji i może lepiej pomyśleć o czymś nowszym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patent jest udzielany na określony czas. O ile się nie mylę Horst złożył go w 93 albo 94 roku. System może i stary ale wyjątkowo jary. Wszelkie wirtuale powstały dużo później ale wcale nie są tak bezdyskusyjnie lepsze. Oczywiście największym zabytkiem jest jednozawias, a mimo to wiele firm nadal go stosuje i jakoś nie upadają. Ot choćby Kona, Orange, Santa Cruz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower na Alivio/Acera amor XCR, hamulce Tektro Auriga, ani to nie będzie amortyzowało, ani dobrze zmieniało biegi ani hamowało, kosmiczna waga 15,6 kg - do tego bardzo długi łącznik wahacz/damper, czyli duże obciążenie dampera ... za co tu napchać 3500 zł ?

http://www.das-radhaus.de/bulls-wild-card-2013/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przecież to jest czterozawias z ogniwem Horsta a nie jednozawias. To jest ten patent którego przez lata strzegł Specialized. Dzwony ok, ale kościół jest na drugim końcu wsi. ;)

 

Ktoś napisał,że to jednozawias?Zresztą nie skreślałbym tego rozwiązania.Miałem Konę i do ścigania była idealna.Zawieszenie wybierało tylko co większe dziury i tęgo potrafiła kopnąć,ale za to na podjazdach szła jak po szynach.

Na miejscu kolegi dozbierałbym na coś sensowniejszego.Tym bardziej,że to jest akurat najgorszy możliwy moment na kupno roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem kupił bym go głównie ze względu na ramę do rozbudowy, w garażu mam już Epicona a w przyszłości myślę o SLX 2x10 ale jakąś podstawę musiał bym mieć, Twoim zdaniem Rulez nie jest to dobry wybór?


Severian dobrze mówisz lepiej dozbierać i kupić coś fajnego pod koniec roku a nie w sezonie. Dodatkowo będą wyprzedaże modeli 2014 i poznamy propozycję rowerów 2015 więc będzie szerszy wybór :)

Lecz powiem Wam coś szczerze, prosto z serca - możecie po tych słowach uznać mnie za kogo wam się żywnie podoba ale tak jest i już - nie kupię roweru/ramy innej niż w kolorystyce czarno/(biało)/zielonej ponieważ przyjemność z jazdy będę odczuwał na rowerze który w pierwszej kolejności będzie mi się podobał a w drugiej świetnie amortyzował, hamował i zmieniał biegi. Może to i dziwne ale taki mój urok.

Właśnie dla tego tak się zainteresowałem tym Bullsem ponieważ pierwsze kryterium spełnia, dodatkowo z tyłu jest Epicon a przedni Epicon jest w garażu - kolejne kryterium (marzenie) to rowerek na dwóch Epiconach więc mogło by się spełnić. 

Więc tak wygląda moja sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś napisał,że to jednozawias?Zresztą nie skreślałbym tego rozwiązania.Miałem Konę i do ścigania była idealna.Zawieszenie wybierało tylko co większe dziury i tęgo potrafiła kopnąć,ale za to na podjazdach szła jak po szynach.

Na miejscu kolegi dozbierałbym na coś sensowniejszego.Tym bardziej,że to jest akurat najgorszy możliwy moment na kupno roweru.

Nie, ale pisałeś, że będzie bujać a to właśnie w jednozawiasie jest normą. Czterozawias jest dużo odporniejszy na bujnie. Kona jest jednozawiasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale pisałeś, że będzie bujać a to właśnie w jednozawiasie jest normą. Czterozawias jest dużo odporniejszy na bujnie. Kona jest jednozawiasem.

 

Wiem,że Kona to jednzozawias.Wypada wiedzieć na czym się jeździ :)

 

Mój obecny Canyon przy mocnym deptaniu  buja dużo bardziej niż wspomniana przeze mnie Kona.Ale tragedii nie ma.Zgadzam się z Rulezem,to naprawdę zależy od konstrukcji ramy i zastosowanego dampera.

 

Założycielowi tematu dobrze radzę:full za takie pieniądze to nie jest dobry pomysł.W ogóle full to przeważnie same problemy :)Po sezonie naprawdę można trafić perełki.Zwróciłbym uwagę na Mondrakera,który potrafi konkretnie przecenić starsze roczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...