pshemson Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 Witam, mam problem z regulacją tylnej przerzutki. Rower - Kross MTB, nawet nie wiem jaki model, ale jakiś jeden z tańszych. Nie wchodziła 6 i 7 przerzutką więc chciałem coś z tym zrobić, pokręciłem tymi sróbkami i zrobiłem tak, że przerzutka zatrzymała się na 2 przerzutce i wciskam wyżej to nic się nie dzieje.Oglądałem jakiś filmik, z tą regulacją, śrubki K i L(jestem zielony ), pokręciłęm ale nic to nie daje.Dopiero muszę ręcznie tą linkę na ramie mocniej podciągnąć, żeby na manetce ustawić od 2 do 7 przerzutki. Jestem zielony w tym, da się samemu to wyregulować?
jogi109 Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 L jak wkrecasz, to ograniczasz wchodzenie przerzutki tylnej w szprychy. Jak wkręcasz H, to ograniczasz wychodzenie poza rame, oddalanie się od koła. W tym przypadku jak nie chce wejść 1 bieg z tyłu, odkręć L. Ale z umiarem! Po pół obrotu. I stale sprawdzaj.
pshemson Napisano 26 Maja 2014 Autor Napisano 26 Maja 2014 Ok dzięki, ale co z tym 2 problemem? Jak chcę dać wyższą przerzutkę, np z 2 na 3,4 itp. to nic się nie dzieję, tak jakby linka nie reagowała, ciągle na manetce jest przerzutka 2. Podczas kręcenia muszę tą przerzutkę podnieść?
Fenthin Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 1. Tylna przerzutka jest jedna, nie 6 czy 7. 2. Odsyłam do: http://www.forumrowerowe.org/topic/3668-naped-zanim-zapytasz-zobacz/
jogi109 Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 To jest niższy bieg. No to zepsuta manetka. Jak ruszasz manetke i nie zmienia, to wymiana. Drugiego pytania nie rozumiem. Nie wiem co chcesz podnosić.
Fenthin Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 A tam od razu zepsuta manetka. Stawiam na poluzowaną linkę, która nie pozwala poruszyć pantografem.
pshemson Napisano 26 Maja 2014 Autor Napisano 26 Maja 2014 Dzięki za linka, zaraz przeczytam. Też myślę że to wina linki, ale mocniej już nie mogę naciągnąć.