Skocz do zawartości

[3000zl] Rower-problem z wyborem klasy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chcę kupić jakiś rower I tu moje pytanie jaki?Czy iść w typowy crossowy coś na wzór Kross level A8 czy cos spokojniejszego. Chociaz nie ukrywam ze podoba mi sie estetyka ramy w takich rowerach.Musi tez byc wygodny. Raczej wiecej niz 20 km na jendym wypadzie nie bede robil.. Będzie on też użytkowany w mieście 30%. Pozostałe 70% to szutrówki jazda na wsi i okolicznych polnych drogach Szukałem roweru na własną rękę ale nie za dobrze mi to szło bo co jakiś mi się spodobał to opinie były słabe itp. A to ma być rower na lata. Mam 179cm wzrostu i waga 75 kg. Rozmiar kół w sumie beż różnicy 26 lub 27,5 bo 29 już chyba za duże będą. 

Spodobały mi sie krossy level A6 ale najbardziej A8 moge kupić go za 3100zł ale slyszałem ze w tej cenie można dorwać cos lepszego i myśle ze wy mi doradzicie, bo jestem zielony i zdaje sie na wasza wiedze. 

Byłem w sklepie rowerowym ale kazdy z 200 rowerow dla mnie byl taki sam bez roznicy czy. Krossy, Gianty, Specjalized, Kellys, Unibike.., Dlatego prosze o pomoc

Napisano

Z twoim wzrostem to spokojnie możesz zainteresować się rowerami 29er. Które do twoich zastosowań powinny sprawdzić się bardzo dobrze. Bo po za tym że to rower MTB to również dzięki większym kołom dobrze nadaje się na zwykłe drogi. Szczególnie że możesz zmienić opony na mniej górskie.

A proponował bym rometa ramblera 29 er 3.0 którego według innych odpowiedzi możesz kupić za 3000-3100zł.

Jeśli nie MTB to dla ciebie dobry będzie również Cross. A w tej cenie bardzo dobry jest kross evado 7.0 2013.

Napisano

Romet, który modelarz polecił będzie najlepszym wyborem jeśli chodzi o 29er, 

mógłbyś jeszcze zainteresować się agangiem gangsta 7.29 ale chyba kłopot będzie z dostępnością.

Szukaj rozmiaru 17.

Napisano

Znalazłem B7 za 3080zł fakt że 2013r. Duża różnica od 2014 w podzespołach czy brać? Bo jak duża różnica to biorę rometa.