Skocz do zawartości

[rower] Pomoc w wyborze roweru do 2000zł


Foley686

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam 187cm wzrostu i poszukuję roweru w cenie do 2000zł. Rower będzie użytkowany po asfalcie i miejskich ścieżkach rowerowych (ok. 60%) oraz po leśnych drogach itp. Zależy mi na rozwijaniu "w miarę możliwości" dużych prędkości.

Na początku sugerowałem się wyborem roweru crossowego m.in

 

KROSS EVADO 2.0 2014: http://nowakolekcjarowerow.pl/product-pol-33902-Rower-crossowy-Kross-Evado-2-0-Meski-2014.html

 

Jednak po rozmowie w kilku sklepach rowerowych polecono mi rower górski 29" m.in.:

 

KROSS LEVEL B2 29' 2014: http://rower-sport.pl/pl/p/KROSS-LEVEL-B2-29-2014-gratisy-/1822

lub

HARDROCK SPORT 29 :http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/mountain/hardrock/hardrock-sport-29#features

 

I teraz pytanie do was (z uwagi na to że jestem zielony w tematach rowerowych) który rower jest lepszy i który byście wybrali?
Oczywiście uwzględnię inne rowery w cenie do 2000zł jeśli okażą się lepsze od tych, poleconych powyżej.

Proszę o wypowiedzenie się w tym temacie, z góry dziękuję.

Edytowane przez Foley686
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu akurat 2 tys. zł? skoro jak piszesz jesteś "zielony", taką cenę sugerowali sprzedawcy?


Wszystkie podane przez ciebie biją chyba rekordy cenowo/komunijne, chyba poczekaj z miesiąc :) - 2000 za rower na osprzęcie Altus/acera, korbach M131 :)

 

Na szosę, dla powiększenia szybkości potrzebujesz opon 622-28 coś koło tego nie 29". Potrzebujesz raczej przedniej tarczy 48 zębów, nie 42.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie nie, po prostu taką cenę maksymalną mogę przeznaczyć na rower, a chciałbym żeby posłużył mi trochę i nie był z najniższej półki.

A propos opon sprzedawca tłumaczył że jest możliwość jej zmiany na mniejsze co daje jeszcze większą uniwersalność roweru.