Skocz do zawartości

[trasa] Gdzie w lekki teren z ładnymi widokami ?


Boski86

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczne od tego że jestem raczej początkującym rowerzystą. W tym sezonie zrobiłem ok 800 km. Mieszkam w Jaworznie i planuje wyskoczyć z kumplem na jeden dzień gdzieś w lekki teren górzysty. Rowerki do bagażnika, rano wyjechać max 100 km, pojeździć i popołódniu wracać. Możecie doradzić rejon lub konkretne szlaki które znacie i polecacie? Chcemy pojeździć po jakiś pagórkach, Rowery i umiejętnosci mamy raczej z niższej półki, dlatego od czegoś lekkiego i przyjemnego trzeba zacząć :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem trochę nie w temacie. Osobiście poleciłbym tereny na południe od Wrocławia, na północy wioski i stopniowo na południe coraz większe górki, łatwy dojazd pociągiem do Wrocławia.

 

W temacie bardziej http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/ wyszukaj swoją miejscowość i zobacz ile masz szlaków. Pojedź na południe. 100km w dół to masz już Beskid Mały. Nie musisz wcale jechać samochodem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłyśmy z małej wyprawę za Kraków. Zainspirował na artykuł  http://www.biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13593:hotel-przyjazny-rowerzystom-odsona-pierwsza&catid=1:polecamy

Pomyślałyśmy, żeby wyskoczyć na weekend za miasto i udało się. Super trasa aczkolwiek momentami wymagająca (kilka podjazdów), ale widok z wierzy widokowej na wysokości ponad 300 m npm zrekompensował nasz trud. Mało tego, w Racławicach znajduje się Hotel Dosłońce, gdzie skorzystałyśmy z masaży relaksujących. Polecam, przyjemna trasa z pięknymi widokami. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach