kowal119 Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Kupiłem ostatnio podobne hamulce na przód: http://allegro.pl/item110027915_nowe_hamul...uper_cena_.html , wsadzilem, próbowałem regulowac, a działa jak stary. Wogóle nie ma różnicy pomiędzy moimi starymi. Jak takie hamulce powinno sie regulowac?? Mój kumpel ma identyczne w swoim bike'u i działają mu świetnie?? Jakie ma być naprężenie linki?? Dodam ze hamulce słabo odbijają i hamują równie słabo. Co mam zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Jak odbijaja słabo to dokrec sprezyny lub wymien pancerze razem z linkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 wymiana pancerzy i daj im troche czasużeby sie ułożyły do obreczy , ja ostanio dałem nowe XT na tył i była masakra przez pierwsze 50 km teraz po wymianie pancerza i po 300 km jest super , żyletka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Jeszcze jedno pytanie: do której dziurki trzeba wsadzić ten bolec co sie wsadza do takich 3 otworków obok piwota?? Mam teraz na środkowym. Moze sprobowac inaczej?? Albo naciąg linki zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 na srodkowej jest ok , jak dasz na dolną to bedą słabiej napiete sprezyny jak dasz na górną to mocniej , w nowych hamplach srodkowe jest ok w miare starzenia sie sprzetu możesz dać na górną ale to za rok dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikey89 Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Jak ci cieżko odbija, to zobacz czy nie maasz piachu w pancerzach i czy moze linka sie nie postrzępiła w pancerzu. Jak cos to możesz jeszcze wpsikać do pancerza jakiś smar ciekły typu 007, czy jakos tak. Napisz później jak ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Jak ci cieżko odbija, to zobacz czy nie maasz piachu w pancerzach i czy moze linka sie nie postrzępiła w pancerzu. Jak cos to możesz jeszcze wpsikać do pancerza jakiś smar ciekły typu 007, czy jakos tak. Napisz później jak ci chodzi Linka jest troche postrzepion a w okolicach klamkomanetki. Ale czy to powód złego hamowania?? U kumpla jes t tak że gdzies do połowy lekko idzie a potem jest żyleta, a u mnie cały czas ciężko i hamulec jest kiepski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 wymiana samych hampli nic nie da jak masz stare pancerze i linki , przyczyna zwykle sa pancerze i linki a nie same hamulce, hample masz nowe i jak nie dizała to wymień jeszcze pancerz i linke i dopiero wtedy bedziesz miał komplet nowych hamulców. Zobacz jeszcze czy klocki są dobrze ustawione tj czy nie za wysoko i nie klinuja sie o opone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 wymiana samych hampli nic nie da jak masz stare pancerze i linki , przyczyna zwykle sa pancerze i linki a nie same hamulce, hample masz nowe i jak nie dizała to wymień jeszcze pancerz i linke i dopiero wtedy bedziesz miał komplet nowych hamulców. Zobacz jeszcze czy klocki są dobrze ustawione tj czy nie za wysoko i nie klinuja sie o opone. TO kupie i sprawdze. Przy okazji zmienie linki z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawciu Napisano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 linki i pancerze to malutki koszt, mysle ze na pewno da to efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 linki i pancerze to malutki koszt, mysle ze na pewno da to efekt Rzeczywiscie hamulce zupelnie inne. Wczesniej hamowanie zaczynało się pod koniec klamki, a teraz gdzies w jej 1/4. Hamują znakomicie, teraz czuje ze dobrze zrobiłem inwestując w te hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Wczesniej hamowanie zaczynało się pod koniec klamki, a teraz gdzies w jej 1/4. To gdzie sie zaczyna łapanie klamki to zalezy od naciągniecia linki :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 To gdzie sie zaczyna łapanie klamki to zalezy od naciągniecia linki :] Wiem, ale hamulce wczesniej były bardzo blisko i tak sie dzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romi Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Na przyszłość będziesz wiedział, że najważniejszą rzeczą w działaniu hamulców i ustrojstwa zwanego przerzutkami są linki i pancerze. :wink: Naprawdę warto je od czasu do czasu wymienić, mimo iż wydaje się, że są czyste. Jak chcesz zainwestować kilka złotych to kup sobie linki szlifowane, są one bardziej gładkie i trudniej je zabrudzić, naprawdę fajna rzecz jeśli lubisz jeździć w terenie i trochę się upaskudzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.