Skocz do zawartości

[do 2100] Dłuższe wycieczki/wyprawy

rgl

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam zamiar kupić rower do 2100zł, który posłużyłby dłuższym wycieczkom (do 100km) i parudniowym wyprawom z podobnym przebiegiem dziennym. Praktycznie zawsze jeżdżę z sakwami lecz kupowany rower nie musi mieć bagażnika w standardzie. Na to mam osobny budżet no chyba, że doradzicie zakup roweru z gotowym oprzyrządowaniem :).  Poruszam się po asfalcie i ubitych ścieżkach leśnych.

W grę wchodzi kupno używki do 1000zł jednak nie wiem czy ma to sens w moim przypadku (nie znam się a nie chciałbym kupić padaki)

26lat, 76kg, 182cm wzrostu.

Wymagania:

-koło 28'

-brak bajerów typu hamulce tarczowe, super-ultra regulowany amortyzator

-wygląd i kolor nie maja dla mnie żadnego znaczenia

Do tej pory jeżdżę UNIBIKE MIRAGE 26' i męczę się niesamowicie z racji za małej ramy.

Póki co znalazłem 2 rowery ale liczę na Waszą pomoc w tej kwestii

-Unibike Viper GTS ( http://www.unibike.pl/vipergts.html )

-Cube ltd cls men black anthrazit red 2014 ( http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-cube-2014/cube-tour-2014/rower-cube-ltd-cls-men-black-anthrazit-red-2014.html )

Napisano

Mnie też Unibike wydaje się sensownym zakupem . Ma  lepszy napęd i 27 biegów . To duży plus .

Cubek jest lżejszy ale to pewnie waga dla najmniejszego rozmiaru ..... bez pedałów .

Unibike ma nóżkę , amortyzowaną sztycę i regulowany mostek - to podnosi komfort ale i wagę .

Chyba trudno będzie znaleźć lepeszą crossówkę bez tarczówek

Jest jedno ale - na zdjęciu nie widać czy Uni .... ma mocowanie bagażnika .

Napisano