Duratec Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Witam, W ciągu najbliższych 2 tygodniu czeka mnie częsciowa wymiana napędu. Prawdopodobnie: Kaseta: CS HG61 9rz. Łańcuch : Campagnolo c9 Aktualnie posiadam korbe XT FC-M752 na octalinku. Dość wiekowa, jednak luzów nie zauważam, natomiast dwie największe zębaki domagają się wymiany. Pytanie, czy inwestować w korbę, tzn. zakładać nowe zębaki od np. Alivio lub Slx (XT chyba nie wchodzi w grę, gdyż koszt największej zębatki przewyższy wartość korby), czy kupować całą nową korbe np. Slx ? Trochę się wkreciłem w maratony i chciałbym, żeby zestaw był dość niezawodny i trwały w kiepskich warunkach trakcyjnych.
Mod Team Puklus Napisano 31 Marca 2014 Mod Team Napisano 31 Marca 2014 Pokaż ta korbę, może wystarczy tylko poprawić zębatki ? W razie czego na 90% możesz kupić alivio.
Duratec Napisano 31 Marca 2014 Autor Napisano 31 Marca 2014 Zdjęcie jest z początku marca. Czyli jakieś -650km do obecnego stanu I trójkę na korbie by pasowało już powoli organizować. Puklus jak dobry lekarz. Trafne diagnozy, jednak pacjentów, to już nie pamięta
Mod Team Puklus Napisano 31 Marca 2014 Mod Team Napisano 31 Marca 2014 Za dużo ich jest to można poratować, tymczasowo, bo już sie zębatki powoli kończą. Na 3ce skróciłbym ząbki o 1-2mm i naprawiłbym zbocza. w 2ce tylko zbocza poprawić.
Mod Team mrmorty Napisano 31 Marca 2014 Mod Team Napisano 31 Marca 2014 a moim zdaniem ta korba ma jeszcze parę ładnych tysięcy km przed sobą. Masz korbę z czasów gdy Shimano, tfu sh*t...mano szło na jakość a nie na ilość. Ja bym środka nie ruszał a największą rzeczywiście bym lekko popiłował z góry
Mod Team Puklus Napisano 31 Marca 2014 Mod Team Napisano 31 Marca 2014 Ja nie mówiłem że nie ma, ale żeby miała pasują ją troszkę tu i ówdzie połaskotać Środkową także trzeba wystylizować na "muśniętą pilnikiem"
Duratec Napisano 31 Marca 2014 Autor Napisano 31 Marca 2014 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Dwójeczka pójdzie pod szlif. ( Na niej najbardziej zaciagało mi łańcuch podczas pierwszego błotnistego maratonu -ledwo ukończonego). Trójkę będę "pieścił" w wolnej chwili i chyba zakupie nową (3) na wszelki wypadek. Warto dokładać do tarczy SLx? Wiem, opini jest bez liku, jednak czy wyższa klasa, oprócz wagi jest bardziej sprawna w dynamiczniejszej jeździe ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.